Philips garbo matchline met vogels EPA 6505

Pagina: 1
Acties:

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Topicstarter
Hier stel ik even een vraag over het volgende.
Ik heb een philips garbo matchline beamer en wil deze connecten aan het plafond middels een vogels EPE 6505 connector module.

Maar nu het volgende dit moet via gaatjes welke in de beamer moeten komen, moet ik deze erin boren aangezien er geen gaatjes in zitten.
Ik vind dit dan een vreemde oplossing, gaten boren als er een printplaat achter bevind.
De connector module schijnt universeel te zijn, dus het boren van gaatjes is dan de normaalste zaak van de wereld?

Iemand hier ervaring mee ?

[ Voor 23% gewijzigd door ratsja op 14-06-2007 20:35 ]

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-02 10:15
Op de meeste beamers zitten aan de de onderkant een aantal schroefgaatjes waarmee je de beamer aan een beugel kunt monteren. Durf niet te zeggen of de philips deze heeft.

Gaatjes boren lijkt me inderdaad geen al te beste optie.

For rent

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:47

GaMeOvEr

Is een hork.

Hehe, zelf boren is zeker geen optie. ;)

Meestal hebben beamers gaatjes aan de onderkant, voor de bevestiging van een beugel. Als jouw philips deze niet heeft, moet je dus naar een andere beugel oplossing kijken dan je nu in gedachten hebt.

Een mailtje naar philips welk type beugel/ceilingmount ze adviseren lijkt mij dan het handigste.

Aannames zijn fataal.

• ratsja

ratsja

bi polair

Topicstarter
Ik heb zowel contact gehad met vogel's als met philips en het is inderdaad niet mogelijk.
De beamers van tegenwoordig (de mijne is 4 jaar oud) hebben bijna allemaal montage punten om te schroeven voor ceiling mounting.
Hij gaat terug en ik zoek voor een andere oplossing. Hetzij een ander systeem of zelf iets maken.

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mijn Hitachi beamer is 9 jaar oud en heeft schroefgaatjes aan de onderkant, dus ik denk niet dat leeftijd er iets mee te maken heeft. ;) Is het bij jouw beamer überhaupt wel mogelijk om het beeld ondersteboven te zetten?

• ratsja

ratsja

bi polair

Topicstarter
ja dat is zeker mogelijk, ik kan het beeld in het menu zowel horizontaal als verticaal spiegelen.
Tevens heeft philips bevestigd dat de beamers ondersteboven kan.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:47

GaMeOvEr

Is een hork.

Hm, dan wordt dat dus kijken naar een oplossing die niet afhankelijk is van gaatjes, zoals bijvoorbeeld een klem die om de beamer gaat, of eventueel zelfs een plankje fabriceren die je vanaf het plafond laat hangen, met bijvoorbeeld wat draadeindjes.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1