Toon posts:

waarom is mijn abit Va6 zo verdomd sloom??????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb zo'n half jaar geleden echt gewoon een kut miskoop gedaan. Ik heb een Abit va6 gekocht incombinatie met tnt2. Het liep en loopt nog steeds voor geen hol dezelfde combinatie maar dan met 440bx bord is gewoon 45% sneller iemand suggesties waar dit aan ligt behalve dat VIA chip. gewoon een stukie slomer is (maar zo erg zou het toch niet zijn) en nog een probleem.......Ik heb 64mb pc133 ram (het is weinig weet ik!!!!!!!!!!!!) maar op de dimmbank 1 en 2 word deze niet gepakt:( pas als ik hem in dimmbank 3 doe boot hij anders loopt hij de heletijd te peepen (peep 2sec peep 2sec etc.)
OOk andere zoals 256mb doet hij niet op dimmbank 1 en 2. Eerst dacht ik dat het fout stond op het mobo maar das dus niet zo HELP!!!!!ik begin er genoeg van te krijgen:r

Verwijderd

installeer de via drivers en gooi er gene celeron op!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
FF wat duidelijker opgeschreven:

Hallo allemaal,
Ik heb zo'n half jaar geleden echt gewoon een kut miskoop gedaan.
Ik heb een Abit va6 gekocht incombinatie met tnt2.
Het liep en loopt nog steeds voor geen hol: dezelfde combinatie maar dan met 440bx bord. Die is gewoon 45% sneller!
Iemand suggesties waar dit aan ligt behalve dat VIA chip gewoon een stukie slomer is (maar zo erg zou het toch niet zijn?)

Ik heb nog een probleem.......
Ik heb 64mb pc133 ram (het is weinig, dat weet ik!!!!!!!!!!!!) maar op de dimmbank 1 en 2 wordt deze niet gepakt.
Pas als ik hem in dimmbank 3 doe boot hij, anders loopt hij de heletijd te peepen (peep 2sec peep 2sec etc.)
OOk andere zoals 256mb doet hij niet op dimmbank 1 en 2.
Eerst dacht ik dat het fout stond op het mobo maar das dus niet zo.
HELP!!!!!
Ik begin er genoeg van te krijgen! :(

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

die VA6 is wel de slechtste mobo die er ooit is gemaakt, dus helaas. Dit is echt hardware achtig. Je kan het met drivers wel wat verbeteren maar lang niet goed krijgen.

Click hier niet