Toon posts:

plaatje per pixel verschuiven in word

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met voorstellen voor klanten waarin veel plaatjes zitten die op de juiste plek moeten staan. Nu heb ik een vraagje over een instelling van Word.

Word bij mijn baas is zo ingesteld, dat hij zijn plaatjes echt per pixel kan verschuiven in plaats van per rij pixels. Je weet wel, je plaatje verspringt een stukje als je hem wilt verplaatsen in word ipv dat je hem net als je muispijl bijvoorbeeld op elke willekeurig (pixel-)plek kunt zetten.

Ik werk in Barcelona, alhoewel ik de Spaanse taal heel behoorlijk beheers is het instellen van programmas erg lastig... Mijn baas weet zelf niet hoe het is ingesteld, via google en haar nieuwsgroepen kom ik alleen maar bij beginnerscursussen uit en ook in tweakers lijkt er (nog ;)) niets over geschreven...

Alle suggesties = zeer welkom (mag gewoon in NL)

Gracias por antemano (bij voorbaat dank)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:30

job

Welke word versie hebben we het over?

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-07 23:02
Als het goed is kun je het ook doen door op plaatje te klikken, en dan ctrl+(bijv)pijltje rechts in duwen, en zo kun je dan pixel voor pixel plaatje naar rechts schuiven.
(werkt natuurlijk ook naar links, boven en onder :+ )

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De alt-toets inhouden tijdens slepen :Y)

Al zal je in de meeste gevallen juist de rasters erg handig moeten vinden om de boel op een lijn te krijgen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
he get was het zo makkelijk... ik heb het geprobeerd met ctrl ingehouden en met shift, maar niet met alt. 8)7

mijn dank is groot!

het is overigens word 2000... dus als je weet hoe ik het automatisch in zou kunnen stellen zou ik dat ook wel willen weten!

Verwijderd

of ctrl+cursorpijltjes als het plaatje geselecteerd is, maar automatisch instellen zie ik ook niet onmiddellijk.
Pagina: 1