Na 90gb aan video, audio en foto's te hebben overgepompt naar mijn externe HD blijven er nog een paar grote betanden achter op mijn schijf. Het betreffen 2 Nero Disc Images van 4,5gb ieder en een MDF bestand van 4,4gb.
De schijf waar ze op staan is op basis van NTFS geformatteerd maar heeft 66gb vrije ruimte. Toch krijg ik een foutmelding die aangeeft dat er onvoldoende schijfruimte beschikbaar is om het bestand te verplaatsen .....
Nu heb ik inmiddels begrepen (weet niet of het klopt) dat NTFS een maximale bestandgrootte kent van 2 of 4 gb en dat dat een mogelijke reden is waarom het niet overgezet kan worden.
Ik zou de bestanden wellicht ook kunnen delen .. maar heb geen idee hoe.
Iemand een idee ?
De schijf waar ze op staan is op basis van NTFS geformatteerd maar heeft 66gb vrije ruimte. Toch krijg ik een foutmelding die aangeeft dat er onvoldoende schijfruimte beschikbaar is om het bestand te verplaatsen .....
Nu heb ik inmiddels begrepen (weet niet of het klopt) dat NTFS een maximale bestandgrootte kent van 2 of 4 gb en dat dat een mogelijke reden is waarom het niet overgezet kan worden.
Ik zou de bestanden wellicht ook kunnen delen .. maar heb geen idee hoe.
Iemand een idee ?