Toon posts:

Instellellingen 7D

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag........hoe kun je je camera (7D) het beste instellen als je buiten fotografie maakt.
Ik bedoel zoals vandaag (14/7/2007) was het weer bewolkt, en soms zonnig.......een beetje uitgebleekt licht.

Morgen is het de bedoeling dat ik fotos maak op een luchtvaartshow. Ik ga ervan uit dat het hetzelfde weer is als vandaag. (hoop ik) :'(

Welke camera instellingen kan ik dan het beste gebruiken? Ik denk dan aan Spotmeting? White balance? Alle tips zijn welkom......alvast bedankt voor het reageren op deze post.

Verwijderd

INmiddels heb je het Minolta topic al gevonden zie ik. Topic kan wel dicht he?

Verwijderd

Topicstarter
idd was wat mis gegaan met plaatsen van de post........helaas heb ik geen idee hoe ik het moet sluiten........mocht jij het kunnen .......ga je gang.

thanks

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:44
offtopic:
alleen mods kunnen topics sluiten, en je kan ze hierbij helpen dmv een TopicReport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:03

Zoefff

❤ 

Dit topic kan dus dicht. Overigens raad ik je ten sterkste aan om je eens goed in te lezen. Kennis over het gebruik van de verschillende metering-modes en sluitertijd / diafragma vind ik toch wel onder de basis vallen.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.