Gek, maar je moet toch echt bij Lieve Adjes zijn
Ik wil wel, maar kan het niet.
Misschien een idee als Femme eraantoe komt (of niet)
Misschien een idee als Femme eraantoe komt (of niet)
Of Floris, Daniel, ....
Aannames zijn fataal.
Where are they when you need em 
Nou vanaf NU is dit een crosspost dus nu zullen ze er wel snel zijn
Nou vanaf NU is dit een crosspost dus nu zullen ze er wel snel zijn
Ik doelde meer op het feit, "Ik kan het niet."Op donderdag 08 februari 2001 15:30 schreef GaMeOvEr het volgende:
Of Floris, Daniel, ....
--------------------------------------
'K vind het zelf geen gek idee om de MoliceSquad deze rechten te geven
Ik ben er ook voor om als de "power-moddereter groep" er is, deze Molicer te noemen.
Voor beeld:
Gepost door : Femme (Administrator)
Gepost door : Jaymz (Molice-Officer)
Zoiets zeg maar.
En jij bedoelt dat wij dan modjes zijn van het TMF of zo ?
Voor beeld:
Gepost door : Femme (Administrator)
Gepost door : Jaymz (Molice-Officer)
Zoiets zeg maar.
En jij bedoelt dat wij dan modjes zijn van het TMF of zo ?
Aannames zijn fataal.
Juist.
Dat MolicOfficer achter me naam vind ik niet noodzakelijk. Als het gebeurd vind ik het echter wel OK.
--------------------------------
Issut nodig om dit via LA onder de aandacht te brengen, of komen ze er zo wel achter ?
Dat MolicOfficer achter me naam vind ik niet noodzakelijk. Als het gebeurd vind ik het echter wel OK.
--------------------------------
Issut nodig om dit via LA onder de aandacht te brengen, of komen ze er zo wel achter ?
Ik roep wel ff om een closure in het SU -forum ? Of doelde je op iets anders ?
Aannames zijn fataal.
Met alle respect, maar ik heb niet zoveel behoefte aan zo'n status. Ik geef toe dat het kicken is, maar ik wil me nog wel in andere fora (W&L bv) durven vertonen.
Nee, de ideeën die we nu aan het verzinen zijn, modjes van't modforum, en (Molice Officer)
"Squadra Molitia" vind ik ook wel wat hebben. Klinkt lekker fout, met zo'n Argentijns luchtje eraan
. SM is ook wel een leuke afkorting, dan
.
[Edit: Ik bedoel Italiaans. In Argentinië spreken ze spaans en dan zou het iets van Escuadra Molitia worden. Of Guardia Moliçia :)]
[Edit: Ik bedoel Italiaans. In Argentinië spreken ze spaans en dan zou het iets van Escuadra Molitia worden. Of Guardia Moliçia :)]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Daar heb je helemaal gelijk in.Op donderdag 08 februari 2001 16:07 schreef ecteinascidin het volgende:
Met alle respect, maar ik heb niet zoveel behoefte aan zo'n status. Ik geef toe dat het kicken is, maar ik wil me nog wel in andere fora (W&L bv) durven vertonen.
Ik bedoel die status ook voor T.net, niet GoT...
Heeft tenslotte op GoT helemaal geen toegevoegde waarde.
Heeft tenslotte op GoT helemaal geen toegevoegde waarde.
Aannames zijn fataal.
Tnet al helemaal niet, daar kunnen gasten je torpederen omdat ze moderator zien staan terwijl ze net pissed zijn wegens slechte moderatie.
Ik denk dat ik dan mijn accountje maar 's wegwerp en opnieuw begin. Alhoewel flink zeuren ook wel wil helpen om iets niet te krijgen.
* Delerium wilt übermoderator status. EN WEL NU!.
Ik denk dat ik dan mijn accountje maar 's wegwerp en opnieuw begin. Alhoewel flink zeuren ook wel wil helpen om iets niet te krijgen.
* Delerium wilt übermoderator status. EN WEL NU!.
-1 offtopic 
Het ging over foutje in * Kanarie
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Ja, maar we zitten wel in het mod-forum hoor !
Kunnen wij er wat aan doen dat deze draad verkeerd geplaatst is !
* GaMeOvEr blijft lekker wie hij is....
* GaMeOvEr zou wel gek zijn overnieuw te beginnen...
Kunnen wij er wat aan doen dat deze draad verkeerd geplaatst is !
* GaMeOvEr blijft lekker wie hij is....
* GaMeOvEr zou wel gek zijn overnieuw te beginnen...
Aannames zijn fataal.
Nou en ?Op donderdag 08 februari 2001 16:48 schreef Kanarie het volgende:
Nou dan nietOp donderdag 08 februari 2001 16:56 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Hmm, onderhand niet meer![]()
![]()
in LA reageert d'r al helemaal niemand op mijn thread!
Waar haal jij die wijsheid vandaan, heppie een adje gesignaleerd.
Tot die tijd deze topic hoog houden
* Kanarie bumps
Net zo lang tot het ze gaat irriteren
* Kanarie bumps
Net zo lang tot het ze gaat irriteren
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Waarom bump je een post die al bovenaanstaat, dat is pas -1 overbodig 
[|:(]
[|:(]
Verwijderd
Ik gok er toch op dat die in LA het gaat maken, op Floris na heeft TMF niet zo'n hoog Adjes gehalte, Femme komt incidenteel langs, dus...
Ik zou rustig de LA draad bumpen, als je gaat wachten tot een Adje (die er iets mee kan) hier langshupt, dan is de kans groot dat het probleem allang opgelost
Ik zou rustig de LA draad bumpen, als je gaat wachten tot een Adje (die er iets mee kan) hier langshupt, dan is de kans groot dat het probleem allang opgelost
lol 
Anyway... er is al gereageerd (dank u allen
) dus nou hopen dat er even een 'belangrijk' iemand langshuppelt...
Anyway... er is al gereageerd (dank u allen
Verwijderd
*bump*Op donderdag 08 februari 2001 16:08 schreef testcase het volgende:
"Squadra Molitia" vind ik ook wel wat hebben. Klinkt lekker fout, met zo'n Argentijns luchtje eraan. SM is ook wel een leuke afkorting, dan
.
Ach, als het niet lukt met de status kunnen we als The Molice een keer een plaatje opnemen, uhm, "Rocks Aan" iets als titel van onze eerste hit?
Ok dan bumpen we maar niet meer hier, oeps doe ik het toch
*bump*
"Rock Zaan.....Jij hoeft toch niet te werken in 'De Rode Lantaarn'... Rock Zaan..."
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Pagina: 1