Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Overigens heb je WEL dekking, je hebt immers 4 streepjen en kunt de voicemail (=centrale computer) bereiken. Als je je telefoon aan- en uitzet zou ik hem minstens 15 minuten uit laten.
edit> probleem is bijna een dag oud lees ik nu
[ Voor 65% gewijzigd door Rrob op 15-06-2007 11:57 ]
Verwijderd
Probleem is als het goed is al opgelostIk heb net met de orange helpdesk gebeld (die en de voicemail kan ik wel bereiken). Daar werdt mij verteld dat ze het "netwerk zullen updaten", over een uurtje me telefoon aan en uit doen en dan zou het mogelijk opgelost zijn.
Verwijderd
Dus het probleem is niet opgelost, als ik naar beneden loop en 10 meter verderop sta kan ik wel gewoon bellen.
Het is al sinds zaterdag zo.
[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 15-06-2007 14:11 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10. zucht. zo.
probleem is iig nog steeds niet over.
is het beter om bij het aan-uitzetten van telefoon de foon langer uit te laten?? hij moet bij aanzetten toch hoe dan ook weer naar netwerk zoeken, hoe kort hij ook uit was?