Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Orange groningen geen dekking.

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik zit nu al een aantal dagen in Groningen maar ik heb hier geen mogelijkheid om een ander nummer te bellen of gebeld te worden. Ook sms'en lukt niet tot nauwelijks. Als ik nu iemand bel krijg ik de melding "om administratieve redenen kunt u op dit moment niet bellen". Terwijl mijn abbo gewoon betaald is en mijn nummer niet is geblokkeerd. Ook heb ik 4 streepjes bereik en Orange op me telefoon.

Een andere jongen die hier naast slaapt heeft ook Orange maar ook geen mogelijkheid om te bellen, ik belde hem net en kreeg de voicemail. Hij belde mij dat mijn nummer niet bereikbaar was.

Ik heb net met de orange helpdesk gebeld (die en de voicemail kan ik wel bereiken). Daar werdt mij verteld dat ze het "netwerk zullen updaten", over een uurtje me telefoon aan en uit doen en dan zou het mogelijk opgelost zijn.

Maar de vraag is, zijn er meerdere groningers die er ook last van hebben zoals wij?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-11 13:43
Waar zit je in Groningen (misschien is het een probleem met 1 mast).

Overigens heb je WEL dekking, je hebt immers 4 streepjen en kunt de voicemail (=centrale computer) bereiken. Als je je telefoon aan- en uitzet zou ik hem minstens 15 minuten uit laten.

edit> probleem is bijna een dag oud lees ik nu 8)7 is het opgelost?

[ Voor 65% gewijzigd door Rrob op 15-06-2007 11:57 ]

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Vandaag geen last van gehad. Ik was in het noorden van Groningen op de campus en daar deed alles het gewoon.

Verwijderd

Ik heb net met de orange helpdesk gebeld (die en de voicemail kan ik wel bereiken). Daar werdt mij verteld dat ze het "netwerk zullen updaten", over een uurtje me telefoon aan en uit doen en dan zou het mogelijk opgelost zijn.
Probleem is als het goed is al opgelost :)

Verwijderd

voor een normaal en tijdelijk netwerkprobleem (waarbij NB de provider al heeft gezegd dat het binnen een uur is opgelost) start je toch geen topic!!!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Gisteravond zat ik hier met 3 vrienden, zij konden elkaar bellen maar ik was niet beschikbaar. Mijn buurjongen konden we ook niet bellen beide hebben Orange.

Dus het probleem is niet opgelost, als ik naar beneden loop en 10 meter verderop sta kan ik wel gewoon bellen.

Het is al sinds zaterdag zo.

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 15-06-2007 14:11 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

[frutratiemodus]Het is nu idd al een week zwaar KUT. zit in zuiden van groningen, en als ik 1 van mn 20 pogingen tot bellen/smsen er door krijg mag ik blij zijn. 3 keer met klantenservice gebeld, ze vinden het 'inderdaad vervelend' voor me, en zeggen dat er wordt gewerkt aan het probleem. Ja, DOH, dat zouden ze ook eens niet moeten doen.. :( :( [/frustratiemodus]

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10. zucht. zo.

probleem is iig nog steeds niet over.

is het beter om bij het aan-uitzetten van telefoon de foon langer uit te laten?? hij moet bij aanzetten toch hoe dan ook weer naar netwerk zoeken, hoe kort hij ook uit was? :?
Pagina: 1