Toon posts:

Safari 3.0 en MS MSN crash

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds gister heb ik Safari 3.0 geïnstalleerd en sinds dien werkt mijn Microsoft MSN programma niet meer goed, elke keer als ik een gesprek begin of een gesprek sluit crasht het progamma direct.

Op meerdere sites wordt dit probleem al gemeld alleen heb ik nog niet zo een goede oplossing kunnen vinden.

In mijn vrienden kring zie ik meer mensen met het zelfde probleem.

Alvast bedankt,

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

For the record: Je hebt dit probleem onder OS X?

Zoef

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:00
Zpottr schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:35:
For the record: Je hebt dit probleem onder OS X?
Check zn sig.. ja dus ;)
Daarom staat het ook in APL. En Safari is een OS X browser! :P

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:37:
[...]

...En Windows :>

Verder denk ik, dat als meerdere mensen het hebben, je 'gewoon' moet wachten op een nieuwe build (van Safari 3).

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:51
[...]
En Safari is een OS X browser! :P
Beetje het nieuws lezen he, het is inmiddels ook een Windows browser :)

No production networks were harmed during this posting

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 15:17

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het SyS_ErroR, Safari is er tegenwoordig ook voor Windows, en dat er wat specificaties in je signature staan zegt niks over het besturingsysteem.

[ Voor 21% gewijzigd door Johnny op 14-06-2007 16:41 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10-2025
Ik heb het probleem ook, nogal onhandig. Ik heb het niet consequent, soms kan ik wel een venster sluiten zonder problemen.

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Check zn sig.. ja dus ;)
Ja ja, dat zie ik ook wel. Maar sommige mensen gebruiken ook nog wel eens een PC (werk, school), en iTunes-on-Windows vragen komen ook in APL. Dus een beetje duidelijkheid kan geen kwaad ;)

Zoef

• Bigs
  • Niet online
Verrek.. ik heb dat probleem met MSN ook, maar had het nog niet gekoppeld aan Safari. Dan maar weer terug naar Adium :)

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:57
Ikzelf heb het probleem helaas ook.

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:07
ik heb dit probleem idd ook en hebben er trouwens ook meer mensen er last van dat hun isight ineens niet meer werkt?

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
isight weet ik niet eens. ik gebruikte tot voor kort Camino en aMSN maar ben sinds de nieuwe Safari eens gaan uitproberen.
aMSN was altijd al traag en gezien ik de webcam toch haast nooit gebruikte dacht ik dan maar de gewone msn messenger. Die klapt er idd om de haverklap uit nu :S
Dit was ik al gewend van amsn maar goed. Jammer.

zie ook: Mac Browserswar: de beste browser voor OS X?*

[ Voor 10% gewijzigd door nilski op 14-06-2007 18:08 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik natuurlijk een echt os ;) OS X! vandaar Apple Talk.
Anders browsers en/of MSN vind ik geen optie natuurlijk.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het blijft natuurlijk een beta. Het is minder handig van Apple dat met de installatie van Safari 3 beta gelijk de complete WebKit (en JavaScriptCore) wordt vervangen, die door veel andere programma's wordt gebruikt. Oplossing is om Safari 3 te deïnstalleren, m.b.v. de meegeleverde uninstaller. Mocht je toch Safari 3 willen gebruiken en de oude WebKit, dan heb je hier misschien wat aan: How to use Safari 2 WebKit after installing Safari 3 Beta.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Probeer zeker even de nieuwe aMSN 0.97 RC1
Die werkt een stuk beter dan de oude 0.96

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:30:
Het blijft natuurlijk een beta. Het is minder handig van Apple dat met de installatie van Safari 3 beta gelijk de complete WebKit (en JavaScriptCore) wordt vervangen, die door veel andere programma's wordt gebruikt. Oplossing is om Safari 3 te deïnstalleren, m.b.v. de meegeleverde uninstaller. Mocht je toch Safari 3 willen gebruiken en de oude WebKit, dan heb je hier misschien wat aan: How to use Safari 2 WebKit after installing Safari 3 Beta.
Oke, ik ga dit even proberen, alleen als ik webkit 2 ga gebruiken heb ik waarschijnlijk ook de functionaliteit van Safari 2.xx :?

Murcielago, ik sta altijd open voor nieuwe software ik ga het gelijk even proberen :)

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
Murcielago schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:30:
Die draaide ik al met de laatste SVN.. ;)

WAZUUUUUUUP!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:30:
Hmm nou geprobeerd het is zo traag, CPU tijd schiet op hoog op een MBP 2ghz 1,5GB ram :/
Adium X is dan nog beter. :P

Verwijderd

Het is een BETA wat verwacht je? Dat het stabiel werkt...?

Bètaversie-software is nog niet stabiel genoeg om in productie genomen te worden, maar wel al (deels) functioneel. De bètaversie wordt vaak verspreid onder een selecte groep van gebruikers voor een gebruikerstest. dit kan gesloten selectie gebruikers zijn(closed beta) of gewoon voor elke gebruiker(open beta)

Verwijderd

Topicstarter
Ik verwacht niet van een beta dat dat er voorzorgt dat niet beta software direct niet mee werkt.

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Die niet-beta software gebruikt blijkbaar Safari WebKit, welke vervangen is door de beta.

[ Voor 7% gewijzigd door Zr40 op 15-06-2007 22:26 ]

Pagina: 1