ethernet kaapt internet weg van wifi, hoe zet ik dat uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik heb een dell m90 laptop met intel pro wifi. het probleem is dat als ik iets aangesloten heb op de ethernet poort, windows (of IE?) via de ethernet verbinding wil internnetten! Ook al heb ik wifi aan..

Als ik de ehternet kabel eruit haal heb ik direct weer internet viia mn wifi. Hoe forceer ik internet verbinding via mn wifi als ik op ehternet ook iets aangesloten heb?

Gek genoeg als ik een andere computer aan heb gesloten werkt intenet wel via wifi, maar als ik een verbinding naar internet heb, of een losse router die alleen op mn pc aangesloten is(niet op internet) ik geen internet meer via wifi heb.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je bindingen aanpassen binnen geavanceerde netwerkinstellingen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Airw0lf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:05
In de advanced settings van de netwerk drivers zou zoiets moeten staan als: disable wifi when utp cable connected.
Deze optie zal nu waarschijnlijk ingeschakeld zijn. Zet deze eens uit. Ik denk dat het dan beter gaat.

Eventueel kan het nodig zijn om onder advanced settings van de network connections de volgorde aan te passen zodat de wifi asl. de voorkeur heeft boven ethernet.

Succes!

makes it run like clockwork

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

De installing van je default gateway?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Zoals hier meerdere malen gesteld wordt: Start -> Configuratiescherm -> Netwerkverbindngen -> Menu Geavanceerd -> Geavanceerd

Even je Wifi omhoog schuiven.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
thanks, dat heeft t verholpen! nog geweten dat dat menutje uberhaupt bestond:)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

blacknoise schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:56:
thanks, dat heeft t verholpen! nog geweten dat dat menutje uberhaupt bestond:)
Zo leer je altijd weer wat, en GoT is niet voor niets waar de gevorderde gebruikers zitten ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1