Sinds de nieuwe frontpage indeling heb ik sessie-problemen met Firefox op mijn Kubuntu machine. Toen ik ingelogd was kon ik niet modereren met de melding dat ik niet ingelogd was. Toen heb ik geprobeerd uit te loggen wat een aantal keer niet lukte, maar uiteindelijk wel, en nu kan ik weer niet ingelogd raken. Ik krijg de melding dat ik ingelogd ben en wordt doorgestuurd, maar als ik ben doorgestuurd staat weer overal vermeld dat ik dat niet ben.
Ik heb javascript en cookies aanstaan en met andere websites hier geen problemen mee. Jullie een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb ook firefox draaien op een windows systeem en daar heb ik geen problemen.
-edit- de problemen spelen alleen op de frontpage. In het forum kan ik wel prima in- en uitloggen.
Ik heb javascript en cookies aanstaan en met andere websites hier geen problemen mee. Jullie een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb ook firefox draaien op een windows systeem en daar heb ik geen problemen.
-edit- de problemen spelen alleen op de frontpage. In het forum kan ik wel prima in- en uitloggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 15:22 ]