Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SPV M500 vs. SPV M700] xbackup restore contacten

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een orange SPV M700 met WM2005.
Deze heb ik gekregen van de verzekering omdat mijn SPV M500 met WM2003 na beschadiging niet meer te repareren viel.

Nu heb ik een backup op mijn HD, van mijn contacten uit de M500, welke gemaakt was met xbackup. Dit programma was standaard geïnstalleerd op de M500.
Na informatie doorgelezen te hebben is xbackup is niet meer te gebruiken op WM2005.
Ook is het volgens mij niet mogelijk deze backup van xbackup genaamd: "CompactFlashBackUpPim" op een andere manier te restoren.

De enige mogelijkheid lijkt met een ander backup programma, namelijk PPCPimBackupV1[1].8 WM2003 versie een backup te maken van de betreffende contacten op de SPV M500 en deze backup te restoren met hetzelfde programma op de M700 maar dan de WM2005 versie.
Ik zou dus de mogelijkheid moeten hebben mijn oude backup tijdelijk te restoren op een SPV M500
en dan een backup te maken met bovenstaand programma.

Mijn vraag is dan ook de volgende:

Woont er iemand in de buurt van Leeuwarden met een Orange SPV M500?
Is het mogelijk dat ik mijn oude backup tijdelijk mag restoren op jou telefoon, om zo een bruikbare backup te maken van mijn contacten met bovenstaand programma? (dit alles natuurlijk na een backup te hebben gemaakt van jou contacten)

Verwijderd

Probeer het even in het centrale topic: HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13

Dit topic is gesloten.