Toon posts:

Asus Mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Als eerts zou ik me even voorstellen
Sven 18 jaartjes en ben nieuw hier hopelijk wijzen jullie mij de weg

Ik had een Nieuw Moederbord in Gedachten een asus
ASUS M2N-E, AM2,NF570U,DDR2,PCIe16 nu lees ik op de site dat ie nie stabiel is hebben meedere er evaring mee

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Sven kijk eens bij http://gathering.tweakers...ata%5Bsearchtimeout%5D=30 :) Daar zijn genoeg 'ervaringen' te vinden :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord ik ga gelijk kijken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zon Postiefe verhalen er over gehoord is ie echt zo slecht

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
[Wannabemodmodus]Gebruik de edit knop als je iets extra's te melden hebt, en niet kicken binnen een half uur[/Wannabemodmodus]

Beetje magere topicstart, wat heb je al gezocht, wat heb je gehoord dat niet goed is?

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace gaf me een linkje 75%negatief

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Er bestaat ook nog zoiets als google, let op

Als eerst een stoomcursus google voor jou en wel Hier

Ok, gelezen, we gaan door. Alhier mijn eerste search op google. Genoeg resultaten, waar is jouw inzet!?!

Verwijderd

Topicstarter
Jep had ik al gelezen nog bedankt voor jou post ok zie ik soms negatieve dingen over stabilieteit

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als jij vindt dat er teveel negatieve dingen worden besproken over het moederbord, dan kan je toch beter kijken naar een ander moederbord? ;)

Wauw, een sig!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Peeetr schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:33:
[Wannabemodmodus]Gebruik de edit knop als je iets extra's te melden hebt, en niet kicken binnen een half uur[/Wannabemodmodus]
Same Here

TheVirus2002 gebruik a.u.b leestekens ( punten e.d. ), het is hier namelijk geen MSN. Ook lijkt me het handig als je het Het algemeen beleid even doorleest, om herhalingen te voorkomen. Verder veel plezier op GoT hier!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een pagina te zien met registratievoorwaarden. Daar zaten een aantal tips in die je misschien beter door zou kunnen lezen. Zoals je in de reacties van anderen hier kunt lezen verwachten we op GoT een zekere eigen inzet, zowel qua zelf opzoeken van ervaringen (dat doe je met de search, niet met een topic) als qua verzorging van je posts.

Voor GoT geldt (net zoals elk forum trouwens) dat je er evenveel uithaalt als dat je erin steekt :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.