Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DPC] moooow versterking

Pagina: 1
Acties:

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 21:25
Hallo iedereen ;)

Hier is versterking :p ik draai ook op "volle" toeren waneer men pc aanstaat en ben gisteren bij jullie team aangesloten. Maar ik heb nog een vraagje liggen in de toppetjes van mijn vingers:

Ik doe aan alles wat en heb eerst kennisgemaakt met Folding@home (iedereen kent het wel ;) ) maar ik het blijkbaar een project gedownload van 4000 frames :s kan ik dit niet aanpassen ... dit duurt namelijk iets langer omdat ik nog maar op 2 dagen aan de 89 van de 4000 zit :p en soms doet ie er 30 minuten over. Omdat ik ergens heb gelezen dat er verschillende paketjes zijn (van 100 , 1000 en 4000 enzo) wil ik liever wat vordering zien en een paketje van 100 hebben ;) Is dit mogelijk?

Edit : 30 minuten over 1 frame hee O-)

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:41

SandStar

DPC-Crew

Zandster

mastadizzy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:50:
Hallo iedereen ;)

Hier is versterking :p ik draai ook op "volle" toeren waneer men pc aanstaat en ben gisteren bij jullie team aangesloten. Maar ik heb nog een vraagje liggen in de toppetjes van mijn vingers:

Ik doe aan alles wat en heb eerst kennisgemaakt met Folding@home (iedereen kent het wel ;) ) maar ik het blijkbaar een project gedownload van 4000 frames :s kan ik dit niet aanpassen ... dit duurt namelijk iets langer omdat ik nog maar op 2 dagen aan de 89 van de 4000 zit :p en soms doet ie er 30 minuten over. Omdat ik ergens heb gelezen dat er verschillende paketjes zijn (van 100 , 1000 en 4000 enzo) wil ik liever wat vordering zien en een paketje van 100 hebben ;) Is dit mogelijk?

Edit : 30 minuten over 1 frame hee O-)
Nee, dit is helaas niet mogelijk. :)

En de steps/frames zeggen ook vrij weinig over hoe lang het gaat duren voordat de unit af is.

[ Voor 5% gewijzigd door SandStar op 14-06-2007 15:14 ]

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 23:25
dat is de reden dat ik ben overgestapt naar Rosetta, duurd 3 uur per unit.. vind ik wel respectabel.. :D

• D!zzy
maar mijn werk wordt waarschijnlijk pas geflushed als al die 4000 frames klaar zijn?

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:03

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Heel correct. Zoals ons zandsterretje al zei, je kan er weinig aan doen en hoeveelheid frames zegt weinig. Search doet trouwens wonderen :) Bubbles in "\[Folding@Home] hitparade van 10 april"

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Die frames worden opgedeeld in stukjes. Als je een unit van 4000 frames hebt, dan gaat dat waarschijnlijk per 40 frames. Als je de client voor het eerst opstart, dan staat er dat 'ie zoveel minuten over 1 frame doet, maar in feite doet 'ie er dan gelijk 40. Als je daar voorbij bent, dan staat er wel de tijd die F@H over 1 frame doet. Dat is in ieder geval bij de grafische versie zo.

En je WU wordt pas geflushed als is af is, ja.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:09
mastadizzy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:16:
maar mijn werk wordt waarschijnlijk pas geflushed als al die 4000 frames klaar zijn?
YEP d:)b ... als je dit te lang vind ivm de tijd dat de pc aanstaat is het wellicht beter om TSC , OGR , RC-5 , R@H of WCG te gaan draaien... bij deze projecten gaat het van een aantal seconden tot een uur of 10 per WU *O*

ps. welkom hier bij DPC en dat uw koeien maar lekker mogen grazen in de altijd groene weiden van DPC }:O }:O

• D!zzy
:) thnx :) voel me hier gelijk al direct thuis ;) ondanks ik belg ben :p

Idd ben begonnen met Rosseta@home ... maar wat ik nog altijd niet versta (al van het begin niet) is dat ze er zoveel "tegelijk" lanceren ... laat ze toch afspreken : dan doen we da en als da project klaar is dan doen we da voor die universiteit etc :)

Het gaat mss 10X sneller ;) maar jah :p that's bussines tegewoordig hee :p

BTW : hoe kan ik BOINC als service laten opstarten? toen ik hetvolgende typte in mijn Run/uitvoeren kwam er op : unknown option nstall (-> jah zonder die i ... maar die typ ik wel) want ik geef hetvolgende in :

"C:\Program Files\BOINC\boincmgr.exe" -install

:( zijn er andere wegen naar Rome ... kbedoel service ;)

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:43

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Werkt slepen naar je 'opstarten' map in je startmenu?
Welkom inderdaad, en succes met het grazen op onze vele weiden :)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-11 19:11
mastadizzy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:38:
:) thnx :) voel me hier gelijk al direct thuis ;) ondanks ik belg ben :p

Idd ben begonnen met Rosseta@home ... maar wat ik nog altijd niet versta (al van het begin niet) is dat ze er zoveel "tegelijk" lanceren ... laat ze toch afspreken : dan doen we da en als da project klaar is dan doen we da voor die universiteit etc :)

Het gaat mss 10X sneller ;) maar jah :p that's bussines tegewoordig hee :p

BTW : hoe kan ik BOINC als service laten opstarten? toen ik hetvolgende typte in mijn Run/uitvoeren kwam er op : unknown option nstall (-> jah zonder die i ... maar die typ ik wel) want ik geef hetvolgende in :

Probleem is dat voor veel projecten niet te bepalen is wat het einde is of gaat worden...

Neem nu voor de gein Folding@home of Rosetta@home of TSC of nog andere projecten. In die projecten worden middelen gezocht tegen ernstige ziekten. Wanneer een cure is gevonden voor een ernstige ziekte, ontstaat er wel weer een nieuwe ernstige ziekte... En voordat er uberhaupt een cure gevonden is voor ziektes als kanker, jacob kreuzveld, HIV enz, enz... dat duurt nog wel even...

whatever..

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 08:40

Kristof

is een Belgisch product

mastadizzy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:38:

Eurm ik weet niet wat je van plan bent, maar...
* Bij de installatie van BOINC wordt er je gevraagd hoe je BOINC wil installeren. 1 van de opties is dan als service :)
* Die Boincmgr.exe die jij aanhaalt, is enkel een grafische schil rond boinc. Met andere woorden, met behulp van deze boincmgr kan je instellingen wijzigen, nakijken welke jobs er draaien, jobs annuleren, etc

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• D!zzy
nog 1 vraagje: waneer wordt R@H opgeslagen ?

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:44

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

mastadizzy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:29:
nog 1 vraagje: waneer wordt R@H opgeslagen ?
Dat kun je instellen op de project-pagina van het betreffende project. (inloggen met je account gegevens, en dan de General preferences aanpassen)
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/prefs.php?subset=global
Disk and memory usage
(...)
Write to disk at most every xxxx seconds
Tijdens het afsluiten wordt ook het resultaat opgeslagen.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• D!zzy
Write to disk at most every staat op 5 seconden bij mij :p ;s als ik het afsluit en terug opstart mag ik terug bij 0,495% beginnen (ongeveer)

[ Voor 58% gewijzigd door D!zzy op 15-06-2007 12:19 ]

Pagina: 1