I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Mischien inderdaad net ''iets'', like 1% or less. Omdat degene niet weet op welke toets het wachtwoord gebonden zit. Tenzij je een post-it op je beeld hangt met de naam van de toets
Inderdaad, "iets". Maar laten we de discussie over veilige wachtwoorden e.d. niet voeren. I've made up my mind.
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Hmm, niet goedkoop maar wel precies wat jij zoekt
een logitech G15..
kan je zelf een woord onder elke toets ( of combo ) proggen wat jij handig vind.
een logitech G15..
kan je zelf een woord onder elke toets ( of combo ) proggen wat jij handig vind.
Is misschien wel een oplossing.
Maar mijn voorkeur gaat uit naar een software-only oplossing. Om enkel de muis te kopen om die functionaliteit te hebben...
Maar mijn voorkeur gaat uit naar een software-only oplossing. Om enkel de muis te kopen om die functionaliteit te hebben...
Ik dacht in eerste instantie aan AutoHotKey, maar dan zou je die wel zo ver moeten krijgen dat ie als service opgestart wordt. Ik heb daar zelf nog niet naar gekeken, kon ook niet zo snel vinden in hun forum of het mogelijk is.
Fairphone (Gen. 6 ) / smart Brabus Cabriolet
Bedankt, met AutoHotKey heb ik het kunnen oplossen!
Om het als service te draaien, kan je "RunAsSvc" gebruiken (http://www.pirmasoft.com/runassvc.php).
Om het als service te draaien, kan je "RunAsSvc" gebruiken (http://www.pirmasoft.com/runassvc.php).
Als je je gaat verdiepen in Autohotkey is er nog veel meer mogelijk.Wij gebruiken het voornamelijk om repeterende ingaves te automatiseren.
Ook het automatisch opstarten van programma's is mogelijk, inloggen op websites en zo, inclusief muisbewegingen en andere cursor verplaatsingen.
Autohotkey is best wel verslavend. Iedere keer vind ik weer andere mogelijkheden.
Ook het automatisch opstarten van programma's is mogelijk, inloggen op websites en zo, inclusief muisbewegingen en andere cursor verplaatsingen.
Autohotkey is best wel verslavend. Iedere keer vind ik weer andere mogelijkheden.
Fairphone (Gen. 6 ) / smart Brabus Cabriolet
Pagina: 1