[Online] Splinter Cell: Chaos Theory, werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Daar ben ik weer jongens! Nu ik even niet op werk ben, kan ik meteen mijn probleem kwijt. Al ruim een jaar heb ik SC:CT, gepatched tot de laatste versie, V1.05.

Mijn spekkies:
AMD64 3500+
Asus A8N SLi
ATi Radeon X800XL
1024MB DDR1 memory

Ik draai geloof ik Catalyst 6.7 op dit moment voor de videokaart, maar het probleem is...

Ik heb een account gemaakt om online te spelen, maar telkens als ik wil connecten om de lijst te bekijken van welke games er available zijn, zegt hij ''can't login''. Dat is al bij het Ubi.com-gedeelte, en het is echt zwáár irritant want de multiplayer schijnt leuk te zijn. De demo werkte wel online daarentegen maar dat is alweer meer dan een jaar terug geloof ik.

Wie helpt? De customerservice van Ubi, plus ''ask your question'' op de site, werkt voor geen meter :(

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Bumpety...

Ik werk overigens met Windows XP Home Edition. Kan het iets met de poortensetup te maken hebben? Op het net is er weinig over terug te vinden. Zitten hier nog co-oppers e.d.?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Als je achter een router verstopt zit, is het inderdaad goed mogelijk dat je bepaalde poorten moet forwarden naar het IP adres van je computer.
Daarnaast kunnen ook dingen als een firewall lekker in de weg zitten.
Probeer dus eerst eens je firewall uit te schakelen. Krijg je de melding dan nog steeds, zul je iets met de poorten moeten aanpassen. Maar als er netwerktechnisch niets is veranderd bij je thuis, zul je het probleem waarschijnlijk in je PC moeten zoeken...