Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik heb van iemand een Panasonic VS6 overgekocht en wilde hier een aantal eigen liedjes op zetten. Nu krijg ik met geen enkele mogelijkheid een goede bluetooth verbinding met een andere device. Niet met andere mobiele telefoons (meerdere types geprobeerd) en ook niet met de computer. Ik heb geen datakabel en wil t juist via de bluetooth oplossen.

Ik kan wel gevonden worden, maar als er dan een (mp3) bestand wordt verzonden dan komt t bericht mislukt direct in beeld en gebeurt er verder nix meer. MP3 wordt wel ondersteund door t toestel, dus dat zal t probleem niet zijn lijkt me.

Iemand een idee?

telefoontoestel

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Genoeg geheugen op je telefoon nog? Vast wel, maar je weet maar nooit..

Anders een BT probleem en dan heeft hij een software update nodig, ik denk dat je daar niet makkelijk aan komt. :)

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56
Sommige toestellen vinden het niet fijn als je ze zoekt via een ander apparaat (pc, andere mobiel) en dan pairt, maar willen liever zelf zoeken en vanuit henzelf de verbinding opzetten. Ik weet niet of je dat geprobeerd hebt? Vast wel natuurlijk, maar het is het enige wat ik zou kunnen bedenken.

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Ik heb vanmiddag met een collega er nog ff aangezeten. Een foto sturen ging wel, maar een mp3 bestandje weer niet. Connecten via FMa lukt ook niet en ook niet direct via windows. Het telefoongeheugen is nog helemaal leeg, dus daar zit t em ook niet. Snap er dus nix van en t boekje zegt enkel dat MP3 gewoon wordt ondersteund.

telefoontoestel

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56
Het feit dat MP3 ondersteunt wordt betekent natuurlijk alleen dat de telefoon MP3 kan afspelen, wellicht moeten die via de usb kabel overgezet worden. Wellicht zijn de mp3 bestanden groter dan de foto die wel lukte en zit er een max aan de grootte via BT? Probeer eens een mp3 van 50kb over te sturen en kijk eens of dat wel lukt.

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Dat is idd nog wel een idee. Ga ik eens proberen. Thnx voor de tip :)

telefoontoestel

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Ik heb nu vanalles geprobeerd en ik krijg geen mails terug van de helpdesk van de panasonic klantenservice. Zelfs bestandjes van 10kb werken niet. Wat kan er nog meer zijn dat t niet wordt geaccepteerd?

telefoontoestel

Pagina: 1