Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows Mobile 5.0 + Media Player + Bass

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HTC P3300 (ppc) met Windows Mobile 5.0 en Windows Media Player 10 Mobile voor Pocket PC.

Het geluid van het apparaat vind ik matig, met name de lage tonen, en zou graag de bass wat verhogen (zoals op de pc versie met bv. WOW-effect of treu-bass kan).

Kan iemand mij helpen met misschien een registry edit zodat de bass meer wordt of een programma waarmee ik dat kan instellen?

Ik heb al oordoppen aangeschaft met een groot frequentie bereik.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie lijkt me meer voor de hand liggen eerlijk gezegd als je een Mobile Device hebt, daar zitten de meeste gebruikers en vind je de gerelateerde topics voor je apparaat ook terug (dat had je ook kunnen vinden met de search...)

Ik verplaats je topic daarnaartoe, maar let in het vervolg wel op wáár je je vraag neerzet.

mv [WOS] > [PSGG]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Kijk eens in het centrale topic voor meer ervaring mbt het toestel: HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Verder kan je even zoeken naar een beter player voor je pda ipv WMP want dat kan ook nog schelen. Hebben we het hier trouwens over de boxen of de headset?

Dit topic is gesloten.