Google Earth sluit PC af

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 18:08
Ik heb Google Earth gedownload en geïnstalleerd, maar telkens ik het wil starten komt er op initialiseren... met dat schermpje van Google Earth, en dan komt Google Earth op volledig scherm. Tot hier toe alles normal. Todat er opkomt Loading places.kml en dan is dat weg, en dan zie je juist dat er gele lijntjes op het scherm komen (van de grenzen van de landen) en dan valt opeens de computer uit. Gedaan. Windows wordt wel terug opgestart, maar het probleem met Google Earth blijft. Ik heb al geken of mijn computer voldoety aan de eisen, maar dat is denk ik geen probleem, ik heb exact dezelfde hardware als beschreven bij minimumeisen. Zie hier voor de minimumeisen :
http://earth.google.com/download-earth.html

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Je systeem trekt het schijnbaar niet, voedings probleem oid..

zal je moeten testen..

Maaruh, google-earth draaien op een pentium 3, 500mhz.. lijkt me sowieso niets..
google-earth is best zwaar

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 11:02 ]

• Petervanakelyen
Ja, dat zou kunnen, ik hoor ook een 'klak' wanneer de PC uitvalt

Verwijderd

Kan je wel andere 3d toepassingen/applicaties draaien?

|start|uitvoeren| 'dxdiag' <enter> en dan even direct3d testen..

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:30
Zelfde probleem, met een computer hier.. Celeron 2 ghz oid. Valt zomaar uit, meestal bij Google Earth en maar bij mij ook wel met andere programma's dat hij gewoon terwijl je iets aan het doen bent uitvalt. Temperatuur was niet hoog ofzo, dus het is geen warmte probleem. Alleen een nieuwe voeding zal lastig worden omdat de computer in een mediacenter kast zit en dus heel weinig ruimte heeft.

• Petervanakelyen
Ik heb Direct3D getest, maar alle tests zijn met succes afgerond. Wat ik wel raar vind is dat ik een zwaardere computer heb (Sempron 1.6 Ghz) met exact dezelfde voeding en die dan niet uitvalt met Google Earth. Kan iemand nog volgen ??

Pagina: 1