Ik heb eergister mijn pc binnengekregen en ik had al een voorgevoel dat het te mooi zou zijn om waar te zijn en dat blijkt ook zo te zijn
de onderdelen die erin zitten:
GigaByte Moederbord GA-P35-DS4
Intel Core 2 Duo E6600 2.40 GHz, 1066 MHz, 4 MB , Boxed
3* Seagate Barracuda 7200.10 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
NEC DVD-RW AD-7173S Bulk, Zwart
Asus VGA EN8800GTS/HTDP/320M 320 MB, PCI-e 16x
Kingston ValueRam Dual Channel 2048 MB, PC5300, 667 MHz, 5, Non-ECC, Kit Of 2
Antec Behuizing Gamersgear Nine Hundred Zwart, Geen Voeding
29542 Antec Voeding Earthwatts 80+ 500 Watt ActivePFC, Retail, 20- En 24-pins
Scythe Ninja Plus Rev. B Aluminium
Nu heb ik het volgende probleem, het geluid slaat heel vaak over(stottert) en zorgt ervoor dat het beeld ook gaat stotteren op hetzelfde moment, dit gebeurt haast continue ook nadat ik de pc opnieuw heb gestart. Dan na een tijdje blijft het geluid helemaal vasthaken.. zie ik een blauw scherm waar de fout in staat maar dit gaat veeeeeel te snel weg (echt minder dan 1sec) en dan een reboot dit is cker al 20x gebeurt
.
Ik heb ook gemerkt dat soms als ik de muis(in windows) snel ga bewegen dat hij ook stottert en dat werkt ook aardig irritant.
De chipset drivers heb ik gewoon van de cd-rom gehaald toen had ik het probleem al, daarna heb ik van de videokaart de nieuwste drivers van internet gehaald ook heb ik de nieuwste audio drivers gedownload maar nog steeds hetzelfde....
Ook heb ik het met 2 verschillende xp's geprobeerd (home/proffesional) maar dat maakt ook nix uit
(ik weet niet of dit van belang is maar 2 schijven staan in raid 0)
De pc is door salland in elkaar gezet....
Wat moet ik nu doen??
de onderdelen die erin zitten:
GigaByte Moederbord GA-P35-DS4
Intel Core 2 Duo E6600 2.40 GHz, 1066 MHz, 4 MB , Boxed
3* Seagate Barracuda 7200.10 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
NEC DVD-RW AD-7173S Bulk, Zwart
Asus VGA EN8800GTS/HTDP/320M 320 MB, PCI-e 16x
Kingston ValueRam Dual Channel 2048 MB, PC5300, 667 MHz, 5, Non-ECC, Kit Of 2
Antec Behuizing Gamersgear Nine Hundred Zwart, Geen Voeding
29542 Antec Voeding Earthwatts 80+ 500 Watt ActivePFC, Retail, 20- En 24-pins
Scythe Ninja Plus Rev. B Aluminium
Nu heb ik het volgende probleem, het geluid slaat heel vaak over(stottert) en zorgt ervoor dat het beeld ook gaat stotteren op hetzelfde moment, dit gebeurt haast continue ook nadat ik de pc opnieuw heb gestart. Dan na een tijdje blijft het geluid helemaal vasthaken.. zie ik een blauw scherm waar de fout in staat maar dit gaat veeeeeel te snel weg (echt minder dan 1sec) en dan een reboot dit is cker al 20x gebeurt
Ik heb ook gemerkt dat soms als ik de muis(in windows) snel ga bewegen dat hij ook stottert en dat werkt ook aardig irritant.
De chipset drivers heb ik gewoon van de cd-rom gehaald toen had ik het probleem al, daarna heb ik van de videokaart de nieuwste drivers van internet gehaald ook heb ik de nieuwste audio drivers gedownload maar nog steeds hetzelfde....
Ook heb ik het met 2 verschillende xp's geprobeerd (home/proffesional) maar dat maakt ook nix uit
(ik weet niet of dit van belang is maar 2 schijven staan in raid 0)
De pc is door salland in elkaar gezet....
Wat moet ik nu doen??