Wat voor een GF2GTS wordt er gebruikt in zo'n standaard DELL pc van tegenwoordig met een 1GHz Thunderbird.
Verwijderd
Een Dell met een AMD processor? Dat lijkt me sterk...
Nee, als Dell al systemen aan het leveren was met Thunderbird CPU's, dan had ik het allang wel op Tweakers.net gelezen...
Nee, als Dell al systemen aan het leveren was met Thunderbird CPU's, dan had ik het allang wel op Tweakers.net gelezen...
Sorry bedoel een 1GHz p3.. maar daar ging het niet over, de GF2GTS info graag!
Verwijderd
Jammer...
Maar goed, vroeger of later zullen ze waarschijnlijk wel overstag gaan daar bij Dell...
Wat de videokaart betreft: geen idee, joh... Sorry...
Maar goed, vroeger of later zullen ze waarschijnlijk wel overstag gaan daar bij Dell...
Wat de videokaart betreft: geen idee, joh... Sorry...
Kan alleen dit vinden:
NVidia geForce2 GTS 4X AGP card
Ultra High end
Plug-in AGP card
2048 x 1536 at 75Hz and 16 million colours maximum resolution
64MB DDR SDRAM
AGP 4X interface
256-bit nVidia geForce 2 GTS graphics engine
200MHz graphics clock speed
166MHz memory clock speed
350MHz RAMDAC
Windows 98SE, Windows 2000, Windows ME operating systems supported
Software DVD decode solution supported
Maar die GTS2 kaarten presteren toch allemaal ong. hetzelfde, dacht ik, dus wat boeit het? Dell gebruikt nogal eens Elsa kaarten, maar dat staat er dan meestal wel bij. Zeker als het om een Gloria of Synergy gaat.
NVidia geForce2 GTS 4X AGP card
Ultra High end
Plug-in AGP card
2048 x 1536 at 75Hz and 16 million colours maximum resolution
64MB DDR SDRAM
AGP 4X interface
256-bit nVidia geForce 2 GTS graphics engine
200MHz graphics clock speed
166MHz memory clock speed
350MHz RAMDAC
Windows 98SE, Windows 2000, Windows ME operating systems supported
Software DVD decode solution supported
Maar die GTS2 kaarten presteren toch allemaal ong. hetzelfde, dacht ik, dus wat boeit het? Dell gebruikt nogal eens Elsa kaarten, maar dat staat er dan meestal wel bij. Zeker als het om een Gloria of Synergy gaat.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Dit is ook weer een onzinnige topic van nix... ik hebbet zelf ook al gevonden op de Dell site 
Alleen weet ik nog niet hoe goed die 64MB versie te overclocken is, misschien is dat ff een goeie vraag
iemand die er meer van weet?
Alleen weet ik nog niet hoe goed die 64MB versie te overclocken is, misschien is dat ff een goeie vraag
iemand die er meer van weet?
Pagina: 1