Interne antenne voor notebook

Pagina: 1
Acties:

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:03
Ik ben al enige tijd op zoek naar een interne antenne om aan te sluiten op een mini-pci wlan kaart.

Voor zover ik weet hebben deze een U.FL aansluiting.

Heeft iemand enig idee waar deze te krijgen zijn? Ik dacht zelf aan Conrad, maar die kunnen me ook niet echt verder helpen. En alle mini-pci kaartjes worden zonder deze antennes verkocht.

• OlivierF
  • Laatst online: 16-03 13:26
Bij mij zat de antenne al in mijn laptop. Mini-pci kaartje er in, antenne er op klikken en werken! :)

Verwijderd

Ja inderdaad, bij mij zit er ook een draadje wat naar mijn antenne boven in mijn beeldscherm wordt geleid. Hier zou ik dus even voor kijken of dat in de buurt is van je mini-pci slot. Als die er niet is en je moet toch een antenne hebben, heb je denk ik een probleem, want waar wil je uberhaupt dat ding stoppen? Ik zou als ik jou was lekker voor een PCMCIA gaan in dat geval :)

• Spixo
  • Laatst online: 09:03
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:40:
Ja inderdaad, bij mij zit er ook een draadje wat naar mijn antenne boven in mijn beeldscherm wordt geleid. Hier zou ik dus even voor kijken of dat in de buurt is van je mini-pci slot. Als die er niet is en je moet toch een antenne hebben, heb je denk ik een probleem, want waar wil je uberhaupt dat ding stoppen? Ik zou als ik jou was lekker voor een PCMCIA gaan in dat geval :)
Draadje zit er niet ;). En eigenlijk wil ik niets uitstekends uit mijn notebook. Voor mij is het geen probleem om de antenne in te bouwen, mits ik ze ergens kan kopen.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Als ze er niet in zitten bestaan ze meestal gewoon niet voor je laptop.
Je zou natuurlijk van een oude laptop de antennes kunnen jatten en eens kijken of je die kan inbouwen, maar daar moet je maar net de ruimte voor hebben.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?