Bij je admanager, na de beschrijving staat een klein grijs tekentje.
Is denk ik wel één van de dingen die veranderd wordt als de hele layout wat 'visueel gehandicapen-vriendelijker' gemaakt wordt.
Is denk ik wel één van de dingen die veranderd wordt als de hele layout wat 'visueel gehandicapen-vriendelijker' gemaakt wordt.
Zonde enige vorm van foutmeldingen of context kunnen we daar wat weinig over zeggen denk ik? 
Verder, tikje naar Buyers Zone
Verder, tikje naar Buyers Zone
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
WoW, das wel heel klein zegTheZeroorez schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 22:04:
Bij je admanager, na de beschrijving staat een klein grijs tekentje.

Het heeft me zojuist ongeveer 10 minuten gekocht om dit tekentje te vinden. Zonder dit topic en de tip van The_Zeroorez had ik nooit ontdekt hoe ik V&A-advertenties kan wijzigen.
Voorstel I: Verander de kleur van het wijzigingsicoontje van grijs naar rood. Past ook in de lay-out.
Voorstel II: Maak het icoontje wat breder, zodat het meer opvalt en toch binnen de lay-out past.
Voorstel I: Verander de kleur van het wijzigingsicoontje van grijs naar rood. Past ook in de lay-out.
Voorstel II: Maak het icoontje wat breder, zodat het meer opvalt en toch binnen de lay-out past.
Pagina: 1