* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ja heb al wat sites in Babelfish gegooit, maar dan krijg je van dat ***** nederlands
Kon missie 4 niet helemaal soepel halen, maar is inmiddels gelukt ben nu bij 8.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Dat had ik ook niet honderd procent door in het begin, en dat maakt het idd wel moeilijk ja.
Of er bvb voor zorgen dat je in voorgaande level de trigger (einde level) nog niet ... euh.. triggert. En dan nog even uw vloot uitpoepen, versterken, finetunen, enz... en dan naar de volgende.
Veel walkthrough is er niet aan hoor. (het is maar een rts
Trouwens, BESTE 3D rts ooit. Zal hem morgen of zo nog wel eens installeren (als ik dat nog ergens heb liggen
(en niet zo een geforceerd 2D in 3D bij dat star wars rts ding. Na homeworld is dat meteen een nogo). Als iemand nog games kent als homeworld, let me know
De laaste missie was toch dat je die super fighters kon maken? Die pwnde echt zo zwaar.
Ik heb volgens mij ze alle 3 (1addon) uitgespeelt en hw2 zelfs 2x. Allemaal top-top.
Een tip nog: gebruik pauze in zware battles.
[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 14-06-2007 10:14 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Heb Homeworld 2 ook, maar dat hele gebeuren met die ziekte/besmetting (als ik me goed herinner), waardoor jouw schepen zich ineens tegen je konden keren, vond ik niet zo leuk. Het zat technisch wel beter in elkaar dan Homeworld 1, maar de verhaallijn van HW1 vond ik gewoon veel beter. Heb HW2 dan ook nooit uitgespeeld. Liep ergens vast in een missie (weet niet meer welke) en vond het toen niet leuk meer.
Probleem is dat die kl*te vivendi geen patches meer uitbrengt zodat heel weinig mensen daadwerkelijk kunnen hosten, omdat H2 problemen met NAT heeft.
[ Voor 25% gewijzigd door maratropa op 14-06-2007 12:12 ]
Als je nou gewoon de laatste patch erop kwakt dan zal je nie tzoveel problemen hebben
Dat is Homeworld:CataclysmHaay schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:44:
Heb Homeworld 2 ook, maar dat hele gebeuren met die ziekte/besmetting (als ik me goed herinner), waardoor jouw schepen zich ineens tegen je konden keren, vond ik niet zo leuk. Het zat technisch wel beter in elkaar dan Homeworld 1, maar de verhaallijn van HW1 vond ik gewoon veel beter. Heb HW2 dan ook nooit uitgespeeld. Liep ergens vast in een missie (weet niet meer welke) en vond het toen niet leuk meer.
Ik vond het een pracht spel, op 1 na alle missies op hard uitgespeeld.
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k