[Homeworld 2] Walkthrough gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023
Ik heb via google etc gezocht naar een bruikzame Walkthrough van Homeworld 2.
Ik kan echter nergens iets bruikbaars vinden in het Nederlands.

Er zijn er wel in het engels, maar die zijn erg langdradig en niet zo begrijpbaar als een nederlandse.

Iemand een idee ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-11 09:31
met een walkthroughis het toch niet meer leuk om het spel te spelen ?

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
www.gamefaqs.com Als je geen engels kan moet je het maar is leren :) Anders mis je toch de helft van de lol bij homeworld. Geniaal spel.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• NeoMe
Ja vind het erg mooi enzo, soms wel wat langzaam maargoed wel vet ja.
Ja heb al wat sites in Babelfish gegooit, maar dan krijg je van dat ***** nederlands ;)

Kon missie 4 niet helemaal soepel halen, maar is inmiddels gelukt ben nu bij 8.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Verwijderd

De clue is uw eindgame bij het vorige spel, omdat je daarmee in de volgende missie start.

Dat had ik ook niet honderd procent door in het begin, en dat maakt het idd wel moeilijk ja. :+

Of er bvb voor zorgen dat je in voorgaande level de trigger (einde level) nog niet ... euh.. triggert. En dan nog even uw vloot uitpoepen, versterken, finetunen, enz... en dan naar de volgende.

Veel walkthrough is er niet aan hoor. (het is maar een rts :s ) Troepen kweken en gaan. Alle objectives staan mooi op dat mapje.

Trouwens, BESTE 3D rts ooit. Zal hem morgen of zo nog wel eens installeren (als ik dat nog ergens heb liggen :s ) Ze laten de speler tenminste in in het hele 3D concept spelen (as should be for a space sim duh). En dat hebben ze niet al te moeilijk gemaakt en gemakkelijk bruikbaar.

(en niet zo een geforceerd 2D in 3D bij dat star wars rts ding. Na homeworld is dat meteen een nogo). Als iemand nog games kent als homeworld, let me know

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dit spel was zo masterlijk, voornamelijk ook omdat je je hele floot telkens meenam naar het volgende level. Best uniek opzich is nog niet nagedaan zover ik weet. Je krijgt dan echt liefde voor je dreadnought :)

De laaste missie was toch dat je die super fighters kon maken? Die pwnde echt zo zwaar.
Ik heb volgens mij ze alle 3 (1addon) uitgespeelt en hw2 zelfs 2x. Allemaal top-top.

Een tip nog: gebruik pauze in zware battles.

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 14-06-2007 10:14 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 15:30
Heb zelf Homeworld 1 minstens 2 keer uitgespeeld. Vond het verhaal echt briljant, en je leefde ook ECHT mee met JOUW vloot. Nog nooit in een andere RTS meegemaakt, dat je je vloot zoals die aan het eind van een missie is precies zo meeneemt naar de volgende missie. En heel slim gedaan dat het spel automatisch de tegenstand in het volgende level aanpast aan de grootte van je vloot, zodat je niet supermakkelijk de missie doorwalst als je eenmaal een grote vloot hebt. En verder nog de mogelijkheid vijandelijke schepen te capturen en van je eigen crew te voorzien waarna die voor jouw vloot verder ging vechten. Briljant!

Heb Homeworld 2 ook, maar dat hele gebeuren met die ziekte/besmetting (als ik me goed herinner), waardoor jouw schepen zich ineens tegen je konden keren, vond ik niet zo leuk. Het zat technisch wel beter in elkaar dan Homeworld 1, maar de verhaallijn van HW1 vond ik gewoon veel beter. Heb HW2 dan ook nooit uitgespeeld. Liep ergens vast in een missie (weet niet meer welke) en vond het toen niet leuk meer.

• NeoMe
Heb helaas een cheat gebruik, waarin je in je savelog het aantal start ru's ( geld ) kunt veranderen. Heb er 999999 van gemaakt, maar denk dat de tegenpartij dat dan ook krijgt aangezien hij met onzienbare vloten aan komt kakken...naja vind het wel lachen, je kunt ook in die savelog het aantal startschepen veranderen.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Homeworld 2 BESTE spel EVER. Ik wordt nog warm van binnen. Ik speel het af en toe nog wel online, maar tegen een duo of trio van op elkaar ingespeelde mensen maak je weinig kans. Wel heel veel leuke tactieken mogelijk.

Probleem is dat die kl*te vivendi geen patches meer uitbrengt zodat heel weinig mensen daadwerkelijk kunnen hosten, omdat H2 problemen met NAT heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door maratropa op 14-06-2007 12:12 ]

specs

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

HW2 zonder patch is inderdaad idioot moeilijk. De gepatchte versie haalt in bepaalde levels onmogelijke dingen eruit zodat het een stuk makkelijker wordt.

Als je nou gewoon de laatste patch erop kwakt dan zal je nie tzoveel problemen hebben :P.

specs

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-11 02:49
Haay schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:44:
Heb Homeworld 2 ook, maar dat hele gebeuren met die ziekte/besmetting (als ik me goed herinner), waardoor jouw schepen zich ineens tegen je konden keren, vond ik niet zo leuk. Het zat technisch wel beter in elkaar dan Homeworld 1, maar de verhaallijn van HW1 vond ik gewoon veel beter. Heb HW2 dan ook nooit uitgespeeld. Liep ergens vast in een missie (weet niet meer welke) en vond het toen niet leuk meer.
Dat is Homeworld:Cataclysm ;)
Ik vond het een pracht spel, op 1 na alle missies op hard uitgespeeld.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Er zijn wel andere spellen A la homeworld uitgekomen. Ik geloof dat The Dark Crusade(of iets dergelijks) die recent is uitgekomen best aardig was.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV + titelfix :)
Pagina: 1