MS SQL2005 x64 SP2 slipstreamen

Pagina: 1
Acties:

• ChristianD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:25
Ik heb een cd/dvd nodig met daarop MS SQL2005 x64 met daarin SP2 al ingebakken. Op het werk hebben wij namelijk een sql2005 x64 sp2 cluster en ik wil daarop een nieuwe instance installeren. Echter weigert mijn sql2005sp1 x64 cd dit te doen, want zodra ik op het punt kom om daadwerkelijk de bestanden te kopieren kapt ie ermee omdat de bestanden op de server nieuwer zijn.

Heb al gekeken bij de msdn downloads, maar een sql2005 sp2 cd is er alleen voor de express versie en ik kan geen informatie vinden hoe een sql 2005 servicepack te slipstreamen. Iemand een idee?

bla di bla bla

Verwijderd

Slipstreamen van SQL cd's is volgens mij niet mogelijk. Zo te zien zijn er ook geen CD's met SP2 beschikbaar. Tenminste, op MSDN en licensing site kom ik hem niet tegen.

Verwijderd

Slipstreamen van SQL werkt zo te zien inderdaad niet:
http://blogs.technet.com/...s-on-sql-server-2005.aspx

• Roadcrusher
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Beetje oude post, sorry,
Maar hoe heb je dit probleem opgelost, ik heb namelijk exact hetzelfde probleem.

thnx

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

Roadcrusher schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:27:
Beetje oude post, sorry,
Maar hoe heb je dit probleem opgelost, ik heb namelijk exact hetzelfde probleem.

thnx
Eerst SQL Server zonder SP1 installeren en vevolgens SP2 installeren wellicht? In een scriptje is dat geen enkel probleem, dan gebeurt het na elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Gé Brander op 28-09-2007 08:11 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Roadcrusher
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Opgelost!

Uiteindelijk de foutmelding genegeerd.
Gewoon de nieuwe instance geinstalleerd en daarna de nieuwe instance geupdate met sp2.

Werkte wonderwel gewoon!

Thnx!
Pagina: 1