Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature]Optie: autoresize vervangen door link.

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Vooral in de plaatjes-verzameltopics zijn er nog veel mensen die afbeeldingen posten die breder zijn dan 600px.
Het automatisch resizen van afbeeldingen werkt mooi, maar o.a. FireFox wordt traag als er veel plaatjes geresized weergegeven moeten worden.

Hoewel dit een bug (onvolkomenheid) in FireFox is, wil ik de feature voorstellen om ergens aan te kunnen geven of een plaatje dan geresized of als link weergegeven moet worden.

Vooral in de topics waar je steeds de laatste post bijhoudt zal het laden en navigeren op een pagina aanzienlijk sneller lopen aangezien je alleen maar de laatste post bekijkt en niet de 14 daarvoor.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Er zit in je voorkeuren een optie voor resize aan/uit, dan wordt hij niet resized maar op normaal formaat weergeven.
Image resize uitschakelen?
Ja - Te brede plaatjes worden niet meer automatisch geresized naar de maat van het forum.

[ Voor 3% gewijzigd door SA007 op 14-06-2007 16:28 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik schop dit topic even omhoog omdat ik daarnet eenzelfde topic wilden openen :)

Onder andere in het 3d topic in /85 is het erg irritant wanneer mensen afbeeldingen plaatsen die verschrikkelijk groot zijn (in bestandsgrootte) en ook nog eens zorgen dat de pagina erg traag heen en weer scrolled (vooral Chrome heeft er veel last van).

De optie om afbeeldingen automatisch wel of niet te resizen helpt hier niet omdat de data altijd naar binnen zal worden getrokken. Omdat er tegenwoordig weer meer internetverbindingen worden gebruikt waarbij je per MB moet betalen zou ik erg graag een optie zien om afbeeldingen die groter dan 600x? zijn, of groter dan een bepaalde bestandsgrootte (in te stellen door de gebruiker?), te laten vervangen door een link.

Het spijt me als ik geirriteerd overkom, maar ik heb nu al meerdere keren bakken met geld uit moeten geven omdat sommige mensen te lui zijn om even die kleine moeite te nemen om een afbeelding te resizen en/of er een thumbnail bij te maken...

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 01-09-2009 17:27 ]

Dat zit wel Schnorr.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

In het kader van het doortrekken van de device-grade ondersteuning naar het forum is dit zeker iets dat we in overweging zullen nemen :)

Intentionally left blank

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Super :) dat van de fp had ik inderdaad ook al gemerkt. Werkt een stuk beter op m'n TD!

Dat zit wel Schnorr.