Toon posts:

USB apparaat niet herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een probleem met een vandaag gekocht Trust keyboard type KB-1400s met USB aansluiting. Mijn laptop (Dell inspiron 5160 met Windows XP) zegt het USB apparaat niet te herkennen. Ik heb gekeken naar de apparaatstatus, maar daar staat dat er geen sturingsprogramma is geinstalleerd. Het Trust keyboard zou echter al moeten werken nadat je de USB inplugt. Ik heb geprobeerd de installatie CD-rom te installeren, maar die geeft juist weer aan dat het niet nodig is (en dus blijkbaar onmogelijk) om het sturingsprogramma te installeren.
Bij een vriend werkt het keyboard wel direct op zijn PC. Hij heeft ook een keyboard van Trust met USB van hetzelfde type, die wel op mijn computer werkt!

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen/ hoe dit op te lossen is?
Alvast bedankt voor een antwoord!

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 13:56

hefaistos

feestelijk gehandicapt

Werken andere USB-apparaten wel op die poort?

Misschien is je driver een beetje gammel. Het kan helpen om je USB-driverset even opnieuw te installeren..

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord, Hefaistos.
Ik heb er nooit problemen mee: zowel de muis als USB-sticks werken gewoon op die poort. Zoals ik schreef werkt een ander Trust keyboard van een vriend wel via USB, daarom heb ik nu het keyboard met hem geruild. Maar ja, een stomme oplossing, want ik ken dan toevallig iemand met hetzelfde apparaat die bereid is te ruilen. Hoewel het voor mij dus opgelost is, vraag ik me nog steeds af waar het aan kan liggen.. :/ (Het keyboard werkt en mijn USB-poort werkt, maar niet in combinatie :? )

Van de Trust Support word je ook niet veel wijzer:
Geachte klant,
Is uw PC helemaal up tot date? Heeft u steeds alle Windows updates binnen
gehaald? Heeft u het toetsenbord direct (zonder hub of USB verleng kabel)
aan de Laptop aangesloten?

Met vriendelijke groet,
Trust Customer Care