Sliding rails?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-01 12:49

geerttttt

Manisch positief

Topicstarter
k ben van plan morgen een Compaq Proliant DL360 server te plaatsen (1e generatie)... Nu blijkt dat ik er nog geen sliding rails aan heb zitten.

1. Is dat serverspecifiek of kan ik ook ergens een soort universele halen.
2. waar haal je zoiets, preferabel in amsterdam of haarlem.

Op google kon ik nog niet veel vinden, vooral niet in de buurt waar ik het zoek, als iemand mij kan helpen. graag :)

Oost west, 127.0.0.1 best!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die zijn serverspecifiek. Helaas voor jou zijn de compaq rails anders dan de huidige HP rails voor dezelfde doos, maar je kunt even bij HP rondkijken naar part nummers.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Topicstarter
En is zo'n rails echt verplicht? ik las ergens dat het ook zonder kon...

edit: om precies te zijn lees ik dit: "Dit kan bijvoorbeeld ook met de standaard-"oortjes" aan de voorkant van uw serverkast."

[ Voor 48% gewijzigd door geerttttt op 13-06-2007 19:37 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ligt er aan bij wie je je doos op gaat hangen. Sommige coloboeren stellen 't verplicht, andere willen in dat geval dat je er een plankje onder hangt en de slechtere vinden 't niet erg.

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Topicstarter
CyBeR schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:37:
Ligt er aan bij wie je je doos op gaat hangen. Sommige coloboeren stellen 't verplicht, andere willen in dat geval dat je er een plankje onder hangt en de slechtere vinden 't niet erg.
En met wat ik in mijn reply hierboven vroeg? Hoe zit dat? Wat bedoelen ze met 'oortjes'?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat kan niet bij een DL360. Die heeft daar A) de oortjes niet voor (vergelijk met hoe je een switch ophangt) en b) is die te lang. Aan de oortjes ophangen kan alleen als je doosjes hebt ter lengte van ongeveer een cobalt.

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Topicstarter
CyBeR schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:39:
Dat kan niet bij een DL360. Die heeft daar A) de oortjes niet voor (vergelijk met hoe je een switch ophangt) en b) is die te lang. Aan de oortjes ophangen kan alleen als je doosjes hebt ter lengte van ongeveer een cobalt.
Dus wat jij zegt is dat ik echt rails moet hebben.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Of een plankje waarje de server op legt. Een 19" plankje is goedkoper aan te komen, maar de slides zijn ook nog wel te vinden. Check idd de HP site op spare part nummers, of bel je hardware leverancier.

Verder is dit wel een beetje basic, en heeft het verder weinig met Professional Networking en Servers te maken.. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.