Hallo, ik ben sinds kort een iMac bezitter maar ik heb geen idee waar ik Front Row vind?
Ik kan hem niet tussen applications vinden en heb een .pkg bestand van Front Row maar de installatie doet het niet, ik krijg dan een error...
druk 's op de 'menu' knop van je afstandsbediening.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
op het toetsenbord:
CMD (appeltje) + ESC
CMD (appeltje) + ESC
~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Hahaha geniaal
Damn ik ontdek steeds leukere dingen op me iMac
Echt, ik kwam er vandaag ook pas achter dat je die afstandsbediening aan de zijkant van je scherm kan plakken hehe.
Verwijderd
Staad je nog veel te wachten,
Ik kocht mijn iMac in augustes en vind nog steeds elke week iets nieuws uit.
Ik kocht mijn iMac in augustes en vind nog steeds elke week iets nieuws uit.
Wacht maar tot je de Help-functie hebt ontdekt!FerdiV schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:15:
Hahaha geniaalDamn ik ontdek steeds leukere dingen op me iMac
Echt, ik kwam er vandaag ook pas achter dat je die afstandsbediening aan de zijkant van je scherm kan plakken hehe.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Ja idd, waarom is er eigenlijk geen Algemene Leopard topic? Of iets dergelijks, in een aantal topics wordt wel gepraat over Leopard maar er nou nergens een algemene topic... Volgens mij.
BTW, ik had al gezocht op de Apple website maar is er ergens iets waar me heel veel over Mac kan worden geleerd zodat ik de functies kan ontdekken?
BTW, ik had al gezocht op de Apple website maar is er ergens iets waar me heel veel over Mac kan worden geleerd zodat ik de functies kan ontdekken?
Heb je opzich wel een punt, maar de build waar iedereen nu over praat gaat over WWDC, dus dat kan opzich best wel in dat topic blijven imo..
Hier wordt dan altijd macmiep.nl geschrevenFerdiV schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:37:
Ja idd, waarom is er eigenlijk geen Algemene Leopard topic? Of iets dergelijks, in een aantal topics wordt wel gepraat over Leopard maar er nou nergens een algemene topic... Volgens mij.
Zoef
Finder -> Help -> Mac Help?
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Je inschrijven voor .mac (dot mac)FerdiV schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:37:
Dit kost 100 euro per jaar, en je krijgt 1 GB storage voor je iLife suite:
Foto's uploaden, zoals ik nu snel doe
(aanrader)
Je logt dan in, en gaat naar learning central.

Je krijgt dan van alle verschillende opties duidelijke en herkenbare onderwerpen.

En in plaats van alleen maar tekst, is er voor elk onderwerp een kort, duidelijk filmpje.

En als als je verder bent, ga je naar de online , gratis, seminars.
http://seminars.apple.com/sol_us_en.html?locs=us_en
(De nieuwste zien er echt fenomenaal uit, qua beeldkwaliteit.)
Zo leerde ik, als windows expert, omgaan met Mac.
En ik wil nooit meer terug
Verwijderd
Die tutorials kan je ook zonder .Mac bekijken.weeraanmelden schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 00:03:
Je inschrijven voor .mac (dot mac)
Foto's uploaden, zoals ik nu snel doe, Online storage voor je schijven enz.
(aanrader)
iWork, iLife en Mac OS X Tiger
Dat ziet er best goed uit, iets voor in de FAQ hierweeraanmelden schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 00:03:
[...]
Je inschrijven voor .mac (dot mac)
Foto's uploaden, zoals ik nu snel doe, Online storage voor je schijven enz.
(aanrader)
[afbeelding]
Je krijgt dan van alle verschillende opties duidelijke en herkenbare onderwerpen.
[afbeelding]
En in plaats van alleen maar tekst, is er voor elk onderwerp een kort, duidelijk filmpje.
[afbeelding]
En als als je verder bent, ga je naar de online , gratis, seminars.
http://seminars.apple.com/sol_us_en.html?locs=us_en
(De nieuwste zien er echt fenomenaal uit, qua beeldkwaliteit.)
Zo leerde ik, als windows expert, omgaan met Mac.
En ik wil nooit meer terug
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
dawuss schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:32:
[...]
Dat ziet er best goed uit, iets voor in de FAQ hier
Je kan trouwens ook 45 dagen gratis gebruik maken van .mac.
Trial abbo.
[ Voor 16% gewijzigd door weeraanmelden op 14-06-2007 16:36 ]
60 (:weeraanmelden schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:35:
[...]
Dank je.
Je kan trouwens ook 45 dagen gratis gebruik maken van .mac.
Trial abbo.
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Ja maar als ik nou geen creditcard heb en hem niet via apple kan kopen. Hoe kom ik dan aan de .Mac Retail Box? Kan hem nergens vinden.
@weeraanmelden: Bedankt voor je mooie uitleg
@weeraanmelden: Bedankt voor je mooie uitleg
[ Voor 15% gewijzigd door FerdiV op 19-06-2007 20:35 ]
Euhm, naar de dichtsbijzijnde Premium Reseller gaan en 'm daar halen? Zo eng is het buiten nu ook weer niet
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Hehe nee, maar ik kon eerst alleen maar USA winkels zoeken ofzo, mmm goed gevonden danDaedalus schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:18:
Euhm, naar de dichtsbijzijnde Premium Reseller gaan en 'm daar halen? Zo eng is het buiten nu ook weer niet
even terug naar de front row, is ook bestuurbaar via bluetooth van je gsm, zie http://www.bright.nl/front-row-4-all of 'koop' salling clicker (waarmee je nog veel meer kunt doen: itunes, muis, spreadsheets) http://www.salling.com/Clicker/mac/ Ook handig als je vergeet je afstandbediening aan je beeldscherm te plakken en je m kwijtraakt, dan heb je altijd nog je mobiel
Even voor de duidelijkheid: Je bestuurd frontrow niet, je doet alleen dingen die ook met frontrow kunnen.. (ik zat al even te kijken)..
haha je hebt gelijk er komen geen nieuwe mogelijkheden aan het licht, maar volgens mij mag je gewoon zeggen dat je met je telefoon dan frontrow bestuurt, met je stuur van je auto doe je toch ook geen dingen die met je auto niet kunnen? (vliegen ofzo :-))
Hehe idd, maargoed we snappen allemaal wat hij bedoeld toch 
Ik vind die trailers wel handig, het zijn zeker alleen trailers van films die in amerika uit zijn gekomen ofzo? Weet iemand om de hoeveel dagen dat geupdate wordt btw?
Ik vind die trailers wel handig, het zijn zeker alleen trailers van films die in amerika uit zijn gekomen ofzo? Weet iemand om de hoeveel dagen dat geupdate wordt btw?
Verwijderd
kun je in front row ook andere themes maken??
zoals ik weet is mac osx opensource... maar dan is de front row dat toch ook?
ik zou zo graag eens met themes willen kloten alleen heb er nog nooit een fatsoenlijk antwoord op gekregen c.q gevonden...
zoals ik weet is mac osx opensource... maar dan is de front row dat toch ook?
ik zou zo graag eens met themes willen kloten alleen heb er nog nooit een fatsoenlijk antwoord op gekregen c.q gevonden...
Verwijderd
Mac OS X is niet open source, het maakt gebruik van bepaalde open source delen, maar het grootste deel is helaas niet open source.
Verwijderd
dus in front row geen themes?
lijkt me wel cool om dara wta in te knutselen eigenlijk
dan noemde ik hem, Moi-row
lijkt me wel cool om dara wta in te knutselen eigenlijk
dan noemde ik hem, Moi-row
Ik hoop dat het niet erg is dat ik dit topic even hijack, maar het heeft wel met het topic te maken.. ik weet dat ik Frontrow kan opstarten via de remote, maar in het kader van mijn MacMini-mediacenter projectje heb ik zitten zoeken naar een manier om Frontrow automatisch bij inloggen op te starten, helaas tot nu toe zonder succes. Iemand die me kan helpen?
Ook krijg ik ieder keer als ik de mac reboot, een scherm waarbij mac os x gaat zoeken naar de bluetooth muis.. maar ik heb er helemaal geen muis (bluetooth of otherwise) aan de mac gekoppeld. Kan ik dat ergens uitzetten?
Ook krijg ik ieder keer als ik de mac reboot, een scherm waarbij mac os x gaat zoeken naar de bluetooth muis.. maar ik heb er helemaal geen muis (bluetooth of otherwise) aan de mac gekoppeld. Kan ik dat ergens uitzetten?
Ahhhhhhhh... mijn dank is alvast groot daarvoor.
sneltoets voor frontrow is appeltje+esc, misschien kun je daar in combinatie met een applescriptje iets mee? Front Row.app zit in /System -> Library -> CoreServices -> Front Row.app. Draait altijd op de achtergrond. Je hebt altijd een shortcut (toetsenbord of remote) nodig om de interface te activeren.ziekloon schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:36:
Ik hoop dat het niet erg is dat ik dit topic even hijack, maar het heeft wel met het topic te maken.. ik weet dat ik Frontrow kan opstarten via de remote, maar in het kader van mijn MacMini-mediacenter projectje heb ik zitten zoeken naar een manier om Frontrow automatisch bij inloggen op te starten, helaas tot nu toe zonder succes. Iemand die me kan helpen?
heb al iets voor je gevonden, download dit applescript: http://rgbdream.com/libra...te%20Front%20Row.scpt.zip en voeg dit toe onder Login Items in de desbetreffende account
[ Voor 24% gewijzigd door monsieurpinot op 01-07-2007 14:45 ]
Dank je wel! Ben nog niet zolang Mac gebruiker, dus de echte tips & tricks ken ik nog niet.. maar dat Applescript ziet er echt superkrachtig uit zeg. Anyway.. bedankt!!
Pagina: 1