Toon posts:

OS X + XS4ALL Softphone.

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
XS4ALL biedt als service 2 voip nummers voor hun klanten, en heeft hiervoor een loss windows applicatie. Is er iemand die deze service gebruikt met een applicatie voor Intel OSX ? Het lijkt mij dat XS4ALL gewoon SIP doet, dus geen probleem, maar iemand al ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:52
Yep. Van de client X-Lite is ook een Mac versie en die werkt hier perfect icm XS4ALL :)

linkje: http://www.counterpath.com/index.php?menu=download

[ Voor 26% gewijzigd door Plofkotje op 13-06-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Op de VoIP helpdesk pagina van XS4ALL staat een lijstje met VoIP software en de bijbehorende instellingen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb xmeeting geprobeerd met de instellingen die XS4all opgeeft.

Het werkt alleen nog niet naar behoren. Ik kan wel bellen en dan gaat de telefoon thuis gewoon over, maar ik krijg in beide richtingen geen audio over. Ik heb alle instellingen voor audio gecontroleerd, maar heb het nog niet zo ver dat een en ander ook echt werkt.

Xlite heb ik nog niet geprobeerd om mee te bellen. Wellicht geeft dat betere resultaten.

De helpdeskpagina's van XS4all zijn overigens wel lekker gedetailleerd. De softphone die ook ik heb ontvangen heb ik trouwens nog niet aan de praat. Volgens mij is dat een nutteloos ding.