Windows installer blijft hangen bij een installatie van Corel Paint Shop Pro. zodraar de installatie tegen de laatste secondes loopt en bezig is met :"het registreren van de laatste modules," blijft ie hangen.
Wat heb ik geprobeert:
Windows installer 3.1 opnieuw te installeren, geen zin.
Windows XP naar een week terug herstelt, geen zin.
Andere locaties om op te instaleren, geen zin.
Andere gebruikers om te instaleren, geen zin.
De in stallatie uitgeprobeert op een andere pc, dit ging helemaal goed.
De specs van de pc zou ik zo niet kunnen vertellen alleen dat het een Medion pc is, de pc zelf is al een aardig lange tijd in gebruik maar is nog aardig schoon van spyware etc..(hitman pro erover laten lopen)
er staat Windows XP Pro op met SP2. Verder is PSP photo XI geheel legaal aangeschaft.
ik heb de search gebruikt maar zodra je iets van .MSI pakket indrukt krijg je alleen maar over "MSI mobo's" en zodra Windows installer intypt krijg je alleen maar info over "Windows Installaties"
*Edit: Installatie is gelukt, doordat MSIEXEC.EXE als proces 4 keer aan stond heb ik de overige 3 weg gehaalt waardoor hij verder ging(een proces blokte hem dus gewoon
). eenmaal geinstalleerd wil ik hem testen. maar nu start ie niet op, de begin venster verschijnt en daar blijft ie hangen op "Opstarts scripts intalizeren." waardoor ie dus nog steeds niet opstart. zou hiervoor ook een proces kunnen zijn die hem blokkeert?
alvast bedankt.
Wat heb ik geprobeert:
Windows installer 3.1 opnieuw te installeren, geen zin.
Windows XP naar een week terug herstelt, geen zin.
Andere locaties om op te instaleren, geen zin.
Andere gebruikers om te instaleren, geen zin.
De in stallatie uitgeprobeert op een andere pc, dit ging helemaal goed.
De specs van de pc zou ik zo niet kunnen vertellen alleen dat het een Medion pc is, de pc zelf is al een aardig lange tijd in gebruik maar is nog aardig schoon van spyware etc..(hitman pro erover laten lopen)
er staat Windows XP Pro op met SP2. Verder is PSP photo XI geheel legaal aangeschaft.
ik heb de search gebruikt maar zodra je iets van .MSI pakket indrukt krijg je alleen maar over "MSI mobo's" en zodra Windows installer intypt krijg je alleen maar info over "Windows Installaties"
*Edit: Installatie is gelukt, doordat MSIEXEC.EXE als proces 4 keer aan stond heb ik de overige 3 weg gehaalt waardoor hij verder ging(een proces blokte hem dus gewoon
alvast bedankt.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 21:53 ]