Hallo,
Er is het volgende probleem,
Ik ben student ICT en sleutel bij mij in het dorp bij veel mensen aan de pc.
Mijn buren hebben een lifetec (medion) pc uit 2000 en deze deed het altijd prima, tot van de week.
windows start misschien 1 op de 10 keer helemaal op en als alles geladen is van virusscanner, tom tom home en open office loopt ie direct vast (bevriezen, geen muis).
Ook loopt het systeem in de bios vast al na enkele seconden (ook met losgekoppelde HDD)
Dit zorgde er dus voor dat ik de bios niet op standaard wijze kon resetten dus heb ik de pc losgekoppeld en zonder stroom erop de batterij eruit gehaald en er na een seconde of 10 weer ingedrukt.
de bios liep toen na 10 seconden vast ipv vrijwel direct.
Zelf denk ik aan een moederbordprobleem/defect wat denken jullie ervan?
Hoop op een reactie,
Groeten, Jos
Er is het volgende probleem,
Ik ben student ICT en sleutel bij mij in het dorp bij veel mensen aan de pc.
Mijn buren hebben een lifetec (medion) pc uit 2000 en deze deed het altijd prima, tot van de week.
windows start misschien 1 op de 10 keer helemaal op en als alles geladen is van virusscanner, tom tom home en open office loopt ie direct vast (bevriezen, geen muis).
Ook loopt het systeem in de bios vast al na enkele seconden (ook met losgekoppelde HDD)
Dit zorgde er dus voor dat ik de bios niet op standaard wijze kon resetten dus heb ik de pc losgekoppeld en zonder stroom erop de batterij eruit gehaald en er na een seconde of 10 weer ingedrukt.
de bios liep toen na 10 seconden vast ipv vrijwel direct.
Zelf denk ik aan een moederbordprobleem/defect wat denken jullie ervan?
Hoop op een reactie,
Groeten, Jos