Monitor refresh site?

Pagina: 1
Acties:

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Topicstarter
Hi there,

Ik heb net slackware geinstalled en ik kan echt geen info over mijn monitoren vinden! Ik moet een verticale en horizontale range opgeven voor de monitor, maar ik krijg er geen 1 werkend :( misschien weet iemand een goede site voor dit soort info? op de homepages van de fabrikanten kan ik nix vinden :( het gaat om 1 van deze monitoren:
Philips 14b 14"
Philips 15c 15"
Highscreen ms1455m 14"

Misschien heeft iemand linux draaien met 1 van deze monitoren die het weet? tnxs..

Mijn iRacing profiel

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Kan je niet gewoon een standaardinstelling voor een 1024x768 monitor gebruiken?

Als het echt een probleem is kan je bijvoorbeeld op www.griffintechnology.com/monitor.html kijken.

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Nee daar staat alleen de max. frequentie :( ik moet de horizontale en verticale verversingsfrequentie weten, slackware doet geen probe ernaar, je moet het handmatig invullen :( ik blijf zoeken, maar kan het neit vinden. Ik heb ook al een mailtje naar philips gestuurd. wat een immense kutsite is dat zeg! Echt totaal geen info te vinden!

Mijn iRacing profiel

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
doppelost! :(

Mijn iRacing profiel

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 14:00 schreef vink het volgende:
Kan je niet gewoon een standaardinstelling voor een 1024x768 monitor gebruiken?

Als het echt een probleem is kan je bijvoorbeeld op www.griffintechnology.com/monitor.html kijken.
En welke waarden zijn dan die standaard frequenties? dat staat niet bij xf86config..

Mijn iRacing profiel

• VROEM!
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Mail mij effe... ik heb geloof ik thuis nog ergens de specs van die philips 14B staan.

ieeeepppppp :P

Pagina: 1