Toon posts:

Krachtigste bakbeest van Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 637 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers,

Even voorstellen:
Wij zijn MCC Technology Nederland, een nieuw bedrijf dat zich gevestigd heeft in Weert (Limburg). Wij varen met een 4 koppige bemanning met slechts één doel voor ogen, namelijk het bouwen van de meest krachtige, stille en relatief goedkoopste pc's van Nederland.

Wij werken momenteel aan een tweetal nieuwe projecten. Een daarvan heeft betrekking op het ontwikkelen van een nieuw small-formfactor systeem. Het ander daarentegen is van heel andere aard 8) ...

To the point:
Wat wij willen bouwen is het sterktste gamingsysteem van Nederland. Hiermee willen wij o.a de pc van ikbenstil.nl verslaan.

Hoe we het gaan doen:
Met normale luchtkoeling is het niet mogelijk om een CPU of GPU tot het uiterste te drukken. Waterkoeling is een optie om de gebreken van luchtkoeling tegen te gaan, maar ook dit is niet goed genoeg voor ons (wel voor de chaps van ikbenstil.nl :9 )...

Wat wij doen is een 3-tal peltiers van op het systeem plakken! Natuurlijk is het moeilijk om een op maat gemaakte koelblokken te komen, dus gaan we gebruik maken van top-of-the line consumer onderdelen.

Het koelsysteem:
- Pomp (& Reservoir): 2x Asetek 03-L-1224 1200 L/h
- Radiator: 2x Alphacool NexXxoS Pro II met in totaal 4 120mm fans op 1500RPM
- Koelblok CPU: Swiftech MCW6500-T met 226W Peltier element
- Koelblokken GPU: 2x MCW60-T met 188W Peltier element

Dit koelsysteem gaat zorgen voor temperaturen onder de 0 graden Celcius _/-\o_ ...

Tijd voor de hardware:
- Moederbord: ASUS P5K Deluxe/WiFi
- CPU: Intel Core 2 Quad Extreme QX6800
- Geheugen: OCZ FlexXLC Edition 2048 MB, PC9200, 1150 MHz, Watergekoeld
- Harde Schijf: WD Raptor 74GB 10.000RPM
- Voeding: OCZ GameXstream 1010 Watt

- GPU 1: Asus GeForce 8800 ULTRA/HTDP 768 MB
- GPU 2: Asus GeForce 8800 ULTRA/HTDP 768 MB

Helaas komen de GPU's pas eind deze maand |:( , dus nu moeten we het doen met een paartje 8800GTS'en van XFX ...

Wat denken jullie ervan :*)
Laat iets weten

Greetz,
Het Team van MCC Technology

P.s. Mochten de chaps van ikbenstil.nl dit lezen...begin maar de bouwen :+

Verwijderd

ga je hier ook daadwerkelijk posten hoe je alles gaat bouwen of is deze post bedoelt als reclame/spam?

eerste inhoudelijke comment: een quad core koelen met phase change is al lastig, laat staan met een peltier. Ik kan je verzekeren dat dit weinig nuttigs gaat opleveren (tenzij je de pc als CV ketel wilt gebruiken) en misschien zelfs averechts kan gaan werken.

als je serieus temperaturen verwacht onder de 0 graden met die opstelling mag je nog wel wat research doen naar peltiers.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 16:46 ]

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 14:24

Nohead

PSN ID: Nohead

Lijkt me idd ook meer spam...
Zie niet direct het nut in van dit topic gezien jullie commerciele doelstelling.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

First of all: Hier op GoT doen wij niet aan begroetingen enzo. Dat je (jullie (van MCC) het voortaan weten!

Wel ben ik benieuwd naar de prestaties van het monster dat jullie gaan bouwen. Wellicht interessant als je regelmatig de vorderingen in dit topic wilt posten?

Wat ik mij afvraag is:
1. Wat is het doel van deze operatie? Welke doelgroep willen jullie bedienen?
2. Waarom een 74GB Raptor, en niet eentje groter? Die zijn (afaik) van een nieuwere generatie en wellicht ook een tikkie sneller? Daarnaast, wat moet een monster als wat nu gebouwd gaat worden met een hd van slechts 74 GB?
3. Welk OS komt erop, XP of Vista (ivm dX10)? Of doen jullie beiden om met beide OSsen te benchen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01 07:52

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ik voel een wedstrijd opkomen. ikbenstil.nl ook uitnodigen? En laten strijden tegen de tweakers? 2 professionele bedrijven tegen de tweakers?

Beetje reclame zijn we wel gewend als het gaat om hardware.

Misschien de start van system shootouts onder diverse aanbieders???

:p

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:38:

Tijd voor de hardware:
- Moederbord: ASUS P5K3 Deluxe/WiFi
- CPU: Intel Core 2 Quad Extreme QX6800
- Geheugen: OCZ FlexXLC Edition 2048 MB, PC9200, 1150 MHz, Watergekoeld
Zal ik ze dan maar verklappen dat de Asus P5K3 een moederbord is met DDR3-geheugensloten en de gekozen OCZ FlexXLC PC2-9200-modules daar niet in gaan passen omdat dit DDR2-geheugen is?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-01 11:54
Asus P5K3 moederbord is DDR3, je OCZ flex lopen daar niet echt lekker op.....

[edit] lol ietsje sneller r00n ;) Marketingtechnisch gezien wel lekker topic zo :+

[ Voor 36% gewijzigd door Viss op 13-06-2007 16:54 ]

Verwijderd

Hey, it worked !
The SSL/TLS-aware Apache webserver was
successfully installed on this website.
If you can see this page, then the people who own this website have just installed the Apache Web server software and the Apache Interface to OpenSSL (mod_ssl) successfully. They now have to add content to this directory and replace this placeholder page, or else point the server at their real content.

ATTENTION!
If you are seeing this page instead of the site you expected, please contact the administrator of the site involved. (Try sending mail to <webmaster@domain>.) Although this site is running the Apache software it almost certainly has no other connection to the Apache Group, so please do not send mail about this site or its contents to the Apache authors. If you do, your message will be ignored.
Ehhhhhhhh? Hoe zit het met de website? Voelt een beetje nep aan..

• Gurneyhck
  • Laatst online: 01-02 13:59
r00n schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:50:
[...]

Zal ik ze dan maar verklappen dat de Asus P5K3 een moederbord is met DDR3-geheugensloten en de gekozen OCZ FlexXLC PC2-9200-modules daar niet in gaan passen omdat dit DDR2-geheugen is?
Viss schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:50:
LOL :D :P

Zo kom je als nieuw professioneel bedrijf al heel professioneel over! Succes!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:42
Viss schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:50:
das een leuke reclame dan:P verkeerd geheugen kopen bij een moederbord.

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01 02:14
2x raptors de niuewste in raid is sneller,,,

tja, jullie willen toch het aller snelste systeem:P dus die paar fpsjes moeten er bij:P

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Verwijderd

makkie ;) schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:50:
Ik voel een wedstrijd opkomen. ikbenstil.nl ook uitnodigen? En laten strijden tegen de tweakers? 2 professionele bedrijven tegen de tweakers?

Beetje reclame zijn we wel gewend als het gaat om hardware.

Misschien de start van system shootouts onder diverse aanbieders???

:p
waar moeten die tweakers hun budget vandaan halen, op koeling gebied kan ik beide bedrijven zonder probleem verslaan maar ze besteden nogal wat geld aan hardware ;)

dat ddr3 bord was me nog ontgaan :D goeie grap

Verwijderd

Om nog maar te zwijgen van het gebrek aan (officiele) SLI-ondersteuning van de P35 chipset :z

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
SPEEDDRAGON schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:54:
2x raptors de niuewste in raid is sneller,,,

tja, jullie willen toch het aller snelste systeem:P dus die paar fpsjes moeten er bij:P
Levert geen extra fps op, wel sneller laden van de 3DMark benches want dat zal dit monster het meest doen neem ik aan?

M3P - M3LR - 6320Wp

Verwijderd

Topicstarter
r00n schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:50:
[...]

DDRII draait er net zo goed in...en DDR3 presteert nog niet voldoende op dit moment

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:52:
[...]

|Welbsite komt binnen 24 uur online mensen

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:58:
[...]

DDRII draait er net zo goed in...en DDR3 presteert nog niet voldoende op dit moment
Ditr is echt gelul, Dat past niet eens. (Fysiek bedoel ik dan, net zoals ddr niet in een ddr2 slot past)

[ Voor 11% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 13-06-2007 17:01 ]

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
[...]

Ik zal het nog één keer duidelijk uitleggen: De Asus P5K3 heeft alléén DDR3-sloten. Daar past DDR2 gewoon niet in, simpel. De Asus P5K (dus zonder 3) heeft wél DDR2-sloten...

Neem eens een kijkje in Het DDR/DDR2/DDR3 Informatie- en Overklokresultaten-topic. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Rone op 13-06-2007 17:06 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-01 20:30
gebruik anders ff de Edit-knop :P
Ohja, als je niet gezien wil worden. Kap dan ff met dat verkooppraatje-achtige :P

• Tha Man
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-01 14:52
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:52:
[...]

Welke website...ze hebben er niet eens een??!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-12-2025

Lulukai

God's gift to women

Ik heb evengekeken op de site van www.ikbenstil.nl en de zogezegd snelste pc in Nederland kost daar 5560 euro. Dat is toch eigenlijk niet zoveel? Er zijn toch wel tweakers die met duurdere speeltjes thuis zitten en dus ook beter doen qua prestaties?

[ Voor 15% gewijzigd door Lulukai op 13-06-2007 17:04 ]

.

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://upload.infinityx.nl/P5K3_vs_P5K.gif
Afbeeldingslocatie: http://upload.infinityx.nl/DDR2-DDR3-Notch.gif
Lijkt me genoeg zeggen. Proberen jullie dat maar eens te laten passen dan (DDR2 in een P5K3 dlx bedoel ik dan)

[ Voor 24% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 13-06-2007 17:05 ]

• Viss
zeus.hestia schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:04:
Ik heb evengekeken op de site van www.ikbenstil.nl en de zogezegd snelste pc in Nederland kost daar 5560 euro. Dat is toch eigenlijk niet zoveel? Er zijn toch wel tweakers die met duurdere speeltjes thuis zitten en dus ook beter doen qua prestaties?
Voor dat geld bouw je er ongeveer 2 met identieke hardware....

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
(wel voor de chaps van ikbenstil.nl :9 )
P.s. Mochten de chaps van ikbenstil.nl dit lezen...begin maar de bouwen :+
Klinkt ook erg professioneel al zeg ik het zelf.
En wat zijn in hemelsnaam chaps?

[ Voor 7% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 13-06-2007 17:08 ]

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
_AuToMaTiC_ schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:05:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me genoeg zeggen. Proberen jullie dat maar eens te laten passen dan (DDR2 in een P5K3 dlx bedoel ik dan)
:+
leukt topic om te volgen dit :P

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]

Misschien moet je je doelstelling iets verlagen. Wellicht kun je eerst leren hoe je een systeem samenstelt. Je vervolgens verdiepen in de verschillende koel mogelijkheden. Een werkende test setup opzetten. De test setup minimaal een maand of 3 stabiel laten draaien en vervolgens pogen een lopend bedrijf op te zetten.

1 ding is zeker, met enkel peltier en waterkoeling krijg je niet het krachtigste bakbeest van Nederland.

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Viss schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:08:
[...]

Voor dat geld bouw je er ongeveer 2 met identieke hardware....
Voor een kleine 3000 euro bouw jij mij de snelste pc van Nederland? Als het budget maar zo hoog is kan natuurlijk elke chap die bouwen (of het tenminste zeggen).

.

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Ze gebruiken bij IKBENSTIL overigens niet voor niets de nForce 680i SLI.
De iP35 chipset ondersteund zoals eerder gezegt officeel geen SLI.
En zoals Seth_Chaos al zij is het rampzalig moeilijk om systemen met zulke hardware stabiel te krijgen. Ik ben iig benieuwd naar de foto's.

[ Voor 33% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 13-06-2007 17:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hier even een algemene reactie op jullie allen ;) :

Wanneer jullie opmerkingen/verbeteringen hebben voor het systeem kunnen jullie mailen naar tweaking@mcctech.nl. Wij hebben nog ongeveer 250 euri te besteden buiten het huidige configuratie.

Wat betreft de DDRIII ondersteuning. Het is juist dat de ASUS P5K3 Deluxe geen DDRII ondersteund het is dan ook onze fout het 3'tje achter P5K te zetten, excuses hiervoor 8)7

En een van onze mensen werkt momenteel aan een custom bios voor SLI ondersteuning.

natuurlijk kunnen wij wanneer prestaties tegenvallen overstappen op een 680i mobo.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 17:13 ]

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01 16:16
_AuToMaTiC_ schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:08:
[...]

[...]

Klinkt ook erg professioneel al zeg ik het zelf.
En wat zijn in hemelsnaam chaps?
Volgens mij betekend dat maatjes zoiets..
Maarja wel veel kritiek :P ach leuk om te volgen ;)

Verwijderd

Topicstarter
zeus.hestia schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:10:
[...]

Voor een kleine 3000 euro bouw jij mij de snelste pc van Nederland? Als het budget maar zo hoog is kan natuurlijk elke chap die bouwen (of het tenminste zeggen).
Nee helaas, overclocken is een speciaal vak.

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:14:
[...]

Nee helaas, overclocken is een speciaal vak.
Overdrijven is dat ook.

.

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
* sajoku kan niet wachten op de "super-pc" .. Als de chappies van Mcctech em natuurlijk aangesloten krijgen 8)7

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Waarom komen de Ultra's pas een het einde van de maand. Ze zijn overal gewoon op vooraad. *Of moet je eerst ff sparen ervoor. Het zijn tenslotte geen goedkope kaarten. Zou het ook erg cool vinden als jullie alles werkend krijgen. (En daarmee bedoel ik dan stabiel)

• deeltje
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Geen website, Geen KvK?

Hoe gaan jullie die dingen LEGAAL verkopen?

[ Voor 50% gewijzigd door deeltje op 13-06-2007 17:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niet wanneer je speelt met hardware van enkele duizenden euro's en gaat voor een overclock die mogelijk fataal is voor je systeem. Wellicht moet je eenmaal zoeken bij google naar ´fried by overclocking´ :+

Verwijderd

Topicstarter
deeltje schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:17:
Geen website, Geen KvK?

Hoe gaan jullie die dingen LEGAAL verkopen?
Wij kunnen nog geen gegevens vrijgeven helaas, dit vanwege het feit dat er gewerkt wordt aan oa disclaimers ed. Vandaar dat wij ons bekend maken op een forum, waar geen directe wettelijke en kvk verbonden regels aan vastzitten.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:17:
[...]

Niet wanneer je speelt met hardware van enkele duizenden euro's en gaat voor een overclock die mogelijk fataal is voor je systeem. Wellicht moet je eenmaal zoeken bij google naar ´fried by overclocking´ :+
Wat is er boeiend aan spelen met hardware van enkele duizenden euro's?
Het enige dat je daarvoor nodig hebt is een grote portomonnee.

Het is imho indrukwekkender om met een beperkt budget een goede snelle bak te bouwen (dus niet de duurste onderdelen kopen, maar zo goedkoop mogelijk zelf koeling te bouwen etc).

Een duur systeempje in elkaar zitten kan eigenlijk iedereen.

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:20:
[...]

Wij kunnen nog geen gegevens vrijgeven helaas, dit vanwege het feit dat er gewerkt wordt aan oa disclaimers ed. Vandaar dat wij ons bekend maken op een forum, waar geen directe wettelijke en kvk verbonden regels aan vastzitten.
Dus eigenlijk hebben jullie niet zelf niet genoeg kennis in huis, en hebben jullie "gratis" advies nog... :/

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10-2025
Dan nog de ham vraag gaan de pelts op de gewone voeding? Geen lab voeding om het optimale wat jullie willen.. uit de pelts te halen?

Ben zeer benieuwd aandacht hebben jullie zeker met dit topic :-) vele zijn benieuwd wat jullie (of uberhaubt) neerzetten. (geen flame maar erg benieuwd)

• ik222
  • Niet online
[...]

reclame dus :P :9

Verwijderd

Dus met Krachtigste bakbeest van Nederland bedoelen jullie Krachtigste gamerbakbeest van Nederland?
Komt er ook een niet-gamer variant?

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
@ www.mcctech.nl: Je kan je post ook editen met de knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

[ Voor 7% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 13-06-2007 17:25 ]

• deeltje
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

[...]

Kan je me dan uitleggen waarom je met je gegevens OOK niet terug te vinden bent op de KvK site?

[ Voor 26% gewijzigd door deeltje op 13-06-2007 17:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thrillseekah schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:21:
Dan nog de ham vraag gaan de pelts op de gewone voeding? Geen lab voeding om het optimale wat jullie willen.. uit de pelts te halen?

Ben zeer benieuwd aandacht hebben jullie zeker met dit topic :-) vele zijn benieuwd wat jullie (of uberhaubt) neerzetten. (geen flame maar erg benieuwd)
De Pelts draaien op een tweetal Meanwell SP320 voedingen

• Viss
zeus.hestia schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:10:
[...]

2 is ietwat overdreven maar die spullen zou je voor +/- 3500 zelf moeten kunnen kopen. Die 5500,- is zonder phase/waterkoeling als ik het goed zie, dat kost namelijk nog 2800 extra :X Ben benieuwd wat je daarvoor krijgt, voor dat geld bouwt u_r iets waarmee je heel je huis bevriest...
[...]

Dit is het DOC subforum...

[ Voor 24% gewijzigd door Viss op 13-06-2007 17:31 ]

Verwijderd

precies, spam ..
kan dus dicht

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
[...]

daar hebben we hier dit onderdeel voor
en het mislukkelingen topic bij casemodding ;)
(en hier is er wrs ook wel een blunder-topic vindbaar)

Op deze moment lijkt het enkel wat stoerdoenerij zonder echt onderzoek gedaan te hebben.
leuk een pleltier van 228w: koelt makkelijk tot onder nul - maar je hebt anderzijds ook wel 228 W af te voeren langs de warme kant...

Hoe gaan jullie dat doen ?
met een cascade ? of alsnog met lucht/waterkoeling - wat volgens jullie niet stoer genoeg is.
je hebt ook een beter koel-rendement zonder die peltier ertss dan.

edit: -err - schijnbaar alsnog met waterkoeling - het koelrendement daalt wel wat.

Ipv van nu jullie ideeen vrij te geven: kom af met werkend materiaal en zet gewoon een nieuwe standaard vast.
want nu ga je afgaan als het mislukt - anders zou niemand ervan weten.

(en overclocken is 1 punt - het stabiel genoeg krijgen en kunnen houden om het commercieel te verkopen is een ander. reden waarom bv alienware - nu onderdeel van dell - nooit de overclocks deed die ze hier halen - maar wel stabiele opgefuckte systemen verkocht voor een mooi prijsje)

[ Voor 3% gewijzigd door soulrider op 13-06-2007 17:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Aan alle Tweakers (ook de personen die wss toch niet luisteren)

Dit topic was serieus geplaatst, kritiek is zeer welkom en daar zullen wij ook zeker iets mee doen, maar personen die reageren dat dit topic pure 'spam' is en 'reclame' hebben het helaas mis. Wij besteden daarom ook geen aandacht aan deze verspilling van ruimte die opgevuld had kunnen worden met iets beters.

Overigens, Wij zullen binnen 2 dagen een nieuw topic posten dat WÉL serieus zal worden genomen. Wij zullen een preview maken op ons systeem (onderdelen en configuratie)...

Mcctech

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Onno_Devine schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:13:
[...]

Volgens mij betekend dat maatjes zoiets..
Chap betekent eerder iets als sulletje en sukkels....

No Shame, only Fame!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

-knip, geen persoonsgegevens hier!-
offtopic:
chap [the ~] (bloke)
knakker [de ~ (m)]
man [de ~ (m)]
knul [de ~ (m)]
vent [de ~ (m)]
gozer [de ~ (m)]
gast [de ~ (m)]
kerel [de ~ (m)]
chap [the ~] (guy)
snuiter [de ~ (m)]
chap [the ~] (fellow)
heerschap [het ~]
sujet [het ~]
vent [de ~ (m)]
chap [the ~] (bloke)
knakker [de ~ (m)]
knul [de ~ (m)]
kerel [de ~ (m)]
vent [de ~ (m)]
gozer [de ~ (m)]
goser

:O

[ Voor 115% gewijzigd door Apen-nootjes op 13-06-2007 17:39 . Reden: aanvulling ]

Hoi!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik vindt dit topic best kunnen, mits ze natuurlijk blijven posten zodra hun plannetje (meer kan ik het niet noemen) in duigen valt. :+ Garantie leveren op een zwaar overgeklocked systeem tovert al een glimlach van oor tot oor op me gezicht. :D

Verwijderd

Topicstarter
soulrider schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:29:
[...]

daar hebben we hier dit onderdeel voor
en het mislukkelingen topic bij casemodding ;)
(en hier is er wrs ook wel een blunder-topic vindbaar)

Op deze moment lijkt het enkel wat stoerdoenerij zonder echt onderzoek gedaan te hebben.
leuk een pleltier van 228w: koelt makkelijk tot onder nul - maar je hebt anderzijds ook wel 228 W af te voeren langs de warme kant...

Hoe gaan jullie dat doen ?
met een cascade ? of alsnog met lucht/waterkoeling - wat volgens jullie niet stoer genoeg is.
je hebt ook een beter koel-rendement zonder die peltier ertss dan.

Ipv van nu jullie ideeen vrij te geven: kom af met werkend materiaal en zet gewoon een nieuwe standaard vast.
want nu ga je afgaan als het mislukt - anders zou niemand ervan weten.

(en overclocken is 1 punt - het stabiel genoeg krijgen en kunnen houden om het commercieel te verkopen is een ander. reden waarom bv alienware - nu onderdeel van dell - nooit de overclocks deed die ze hier halen - maar wel stabiele opgefuckte systemen verkocht voor een mooi prijsje)
Beste,

Het waterblok heeft zich reeds bewezen (http://forums.extremeover...=253672&highlight=MCW6500) en kan zelfs op een normale temperatuur gehouden worden met een simpele Thermaltake waterkoeling met een vermogen van slechts 72L/h. De onze draait op 1200L/h.

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11-2025

Syngrow

Framerate is life

Zonde van de moeite.

Zoals unknown_road al zei, die hele peltier knoei gaat nooit fatsoenlijk werken.

Met zo'n 226W pelt kun je een Core 2 Duo niet eens onder nul houden laat staan een Core 2 Quad.

Een pelt moet je altijd oversizen wil je er goede temperaturen uithalen. Een OC'ed Core 2 Quad zal zo'n 300w uitblaken full-load. Als pelt zul je dan een 450+W exemplaar moeten nemen wil je acceptabele temps zien.

Voor de VGA's: die 8800ULTRA's vragen 173W full-load. OC'ed komt daar dus vast nog wel wat bij dus laten we zeggen 200W voor de core. Een pelt van 300W is dus niet echt een overbodige luxe.

Totaal vermogen van de pelts zit dus op een kleine 1000W die je nodig hebt. Je rad's moeten die 1000W+ het vermogen wat de onderdelen zelf afgeven (zeg zo'n 700W) afvoeren.

Ik zie het niet gebeuren dat je met 2 van die kleine rads 1700W af kunt voeren terwijl de watertemps niet ontiegelijk hoog worden.

Al met al leuk concept maar gedoemt te mislukken.

Verder is het een beetje zielig dat je hier komt spammen met zo'n pruts idee + setup.

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Zoals al gezegd: Groeten doen we niet op GoT..

Hoi!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

@ www.mcctech.nl : Dit topic is op slot gegaan omdat dit topic totaal geen vragen stelt of informatie biedt. Hierdoor blijft dus alleen het reclame aspect voor jullie bedrijf over wat in de volksmond ook wel Spam genoemd wordt ;)

Ik lees dat je hierover nog een topic wilt gaan openen over 2 dagen. Graag zou ik dit topic eerst naar mij toegemaild zien zodat ik kan kijken of deze geen Spam is (mail staat in profiel).

Aan de rest: Voor dit soort topics is nu een TR knop of SEM. Hier gebruik van maken en een topic als dit links laten liggen!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.