Mijn zojuist aangeschafte P5B moederbord met C2D E6600 en een versie Vista Ultimate installatie pakt geen USB apparaten!
Heb geprobeerd te zoeken via Google en 't GOT forum hiero.
Waren wel wat USB problemen maar niet zoals de mijne.
Als ik een USB apparaat zoals tobo, BT stick of webcam aansluit zie je soms wel heel even een zandlopertje, maar die zijn zo weer weg en er wordt niks geinstalleerd.
M'n webcam krijgt wel voeding (te zien aan 't voedingslampje).
Maar voor de rest wordt er niks herkend. Is dit een mobo probleem of toch misschien Vista?
(Die ik al 3x heb geinstalleerd)
En een 2e vraag:
Klopt het dat je voor Vista alleen audio drivers en en JMicron SATA driver moet installeren?
Ik krijg bijv. geen SoundMAX configscherm meer zoals m'n oude mobo wel had?
Alvast bedankt
EDIT:
Als ik mn webcam met indic. LEDje inplug, dan gaat ie heeeeeel even aan en dan weer uit..
Als ik hem eruit trek gaat ie niet meer aan, steek ik hem erin gat ie weer even heel kort aan.
Dit gebeurt zowel bij de brackets als bij de onboard connecter
Heb geprobeerd te zoeken via Google en 't GOT forum hiero.
Waren wel wat USB problemen maar niet zoals de mijne.
Als ik een USB apparaat zoals tobo, BT stick of webcam aansluit zie je soms wel heel even een zandlopertje, maar die zijn zo weer weg en er wordt niks geinstalleerd.
M'n webcam krijgt wel voeding (te zien aan 't voedingslampje).
Maar voor de rest wordt er niks herkend. Is dit een mobo probleem of toch misschien Vista?
(Die ik al 3x heb geinstalleerd)
En een 2e vraag:
Klopt het dat je voor Vista alleen audio drivers en en JMicron SATA driver moet installeren?
Ik krijg bijv. geen SoundMAX configscherm meer zoals m'n oude mobo wel had?
Alvast bedankt
EDIT:
Als ik mn webcam met indic. LEDje inplug, dan gaat ie heeeeeel even aan en dan weer uit..
Als ik hem eruit trek gaat ie niet meer aan, steek ik hem erin gat ie weer even heel kort aan.
Dit gebeurt zowel bij de brackets als bij de onboard connecter
[ Voor 14% gewijzigd door lorenzovds op 14-06-2007 02:19 ]