S-video werkt niet met BFG 8600GT [vista]

Pagina: 1
Acties:

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 09:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Topicstarter
Ik krijg op geen enkele manier mijn s-video aan de gang. Op mijn kaart (BFG 8600GT) zit een 7-pins s-video uitgang. Hierop aangesloten zit een 4-pins composite-to-s-video-converter. Dit gaf geen problemen met een 7600GS die ook 6 pins uitgang had. Maar met mijn nieuwe kaart krijg ik het niet aan de praat.

Ik kan simpel weg mijn beeld niet clonen, zoals vroeger [mediacenter + tv = relax ;) ] :( Ik heb bij mycom, computerland en tig andere pc-winkels gekeken voor een 6-pins converter, maar kon hem nergens vinden. Ze zeiden ook dat het zo moest werken...

Iemand een idee hoe ik dit aan het praat krijg?

Bvd

edit: 7 pins ipv 6 pins :)

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-07 11:57

EraZor

Don't mention the war

is dat geen hdtv output? Er zit bij mijn 8600gt een s-video -> component verloopje...

• Placid_K

Placid_K

Topicstarter
EraZor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:23:
is dat geen hdtv output? Er zit bij mijn 8600gt een s-video -> component verloopje...
Nee. Ik heb wel een verloop stukje gekregen van tv-out naar HDTV (3 soort compositie aansluitingen).

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-07 11:57

EraZor

Don't mention the war

Placid_K schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:32:
[...]

Nee. Ik heb wel een verloop stukje gekregen van tv-out naar HDTV (3 soort compositie aansluitingen).
Dat bedoel ik dus. Is geen std s-video aansluiting dus.

• Placid_K

Placid_K

Topicstarter
EraZor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:41:
[...]

Dat bedoel ik dus. Is geen std s-video aansluiting dus.
Wat is het dan? Zoals ik al aangaf: mijn oude videokaart, 7600GS, heeft dezelfde s-video aansluiting als mijn nieuwe....