Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Bijlagen openen en opslaan met Windows Mail

Pagina: 1
Acties:
  • 2.391 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Digital-Punk
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-11 10:40
Sinds een tijdje kan ik geen bijlagen meer openen en/of opslaan met Windows Mail.
Ik heb het vinkje al weggehaald bij "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan."

Ik heb sinds ongeveer 2 weken McAfee ge"installeerd en tot ongeveer 2 weken geleden ging het allemaal nog goed.

Als ik nu een bijlage wil opslaan of openen krijg ik de volgende fout:

Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/407/foutoutlookjn5.jpg

Ik heb bijna alle instellingen van zowel McAfee als Mail nagelopen en ik kan me niks meer bedenken.
Op de K schijf (personal media drive van HP) heb ik nog zo'n 100GB aan vrije ruimte, dus dat zal het probleem niet zijn.

Heeft iemand een idee?

Groetjes!

[ Voor 9% gewijzigd door Digital-Punk op 13-06-2007 14:50 ]

Verwijderd

zelfde probleem hier, nogsteeds geen oplossing voor

Verwijderd

Digital-Punk schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:48:
Sinds een tijdje kan ik geen bijlagen meer openen en/of opslaan met Windows Mail.
Ik heb het vinkje al weggehaald bij "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan."

Ik heb sinds ongeveer 2 weken McAfee ge"installeerd en tot ongeveer 2 weken geleden ging het allemaal nog goed.

Als ik nu een bijlage wil opslaan of openen krijg ik de volgende fout:

[afbeelding]

Ik heb bijna alle instellingen van zowel McAfee als Mail nagelopen en ik kan me niks meer bedenken.
Op de K schijf (personal media drive van HP) heb ik nog zo'n 100GB aan vrije ruimte, dus dat zal het probleem niet zijn.

Heeft iemand een idee?

Groetjes!
Ik meld me ook aan.
Het probleem heb ik dus ook.

ook het vinkje heb ik "uitgevinkt" bij "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan."

Maar helaas zonder resultaat.

Als Anti virus gebruik ik kaspersky

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mailclients horen in Officesuites en -software :)

Enkele reis daarnaartoe dus :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Sorry voor de bump maar ik krijg dezelfde foutmelding als ik een bijlage(n) wil opslaan. Ik kan op Internet niet echt iets relevants vinden (daarbij weet ik niet exact wat de engelse foutmelding zou zijn)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[google=Vista Windows Mail save attachments error] ofzoiets? :)

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 26-04-2008 21:22 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Heb het na pagina's en pagina's uitgepluisd te hebben gevonden:

Verwijder alle loze anti-spam en anti-virus programma's, zet Windows Defender uit (!) en start opnieuw op. Je zal dan weer bijlagen kunnen openen. Dan is het nog zaak (als je dat nodig vindt) om een goede, centrale malware check programma te installeren zoals AVG of zo. Bewust internetten is ook een optie ;)

resolved dus wat mij betreft.

Verwijderd

Flaman schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 21:53:
Heb het na pagina's en pagina's uitgepluisd te hebben gevonden:

Verwijder alle loze anti-spam en anti-virus programma's, zet Windows Defender uit (!) en start opnieuw op. Je zal dan weer bijlagen kunnen openen. Dan is het nog zaak (als je dat nodig vindt) om een goede, centrale malware check programma te installeren zoals AVG of zo. Bewust internetten is ook een optie ;)

resolved dus wat mij betreft.
Bedankt voor de tip.

Als ik thuis zal ik het gelijk uitproberen
Pagina: 1