Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Links naar fabrikant bij pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voreger was er een link waarmee je direct op de site van de fabrikant kwam. Ik vond dat erg handig want bespaarde erg veel zoekwerk.

Is het mogelijk om die link weer terug te krijgen?

Gr,

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Die is tegenwoordig onder "Productinformatie" te vinden, bereikbaar vanuit de rechterkolom in de pricewatch :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Als je rechts op 'Productinfo' klikt, krijg je wel een link naar de 'Productinformatie van de fabrikant'...
Zoals het eerst was, was inderdaad handiger.
edit: dat dus ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 12:18 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yoeri schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:16:
Die is tegenwoordig onder "Productinformatie" te vinden, bereikbaar vanuit de rechterkolom in de pricewatch :)
Echt handig is dat niet, kost een extra klik/request om enkel dat linkje op te vragen, wat gewoon vervelend is in de meeste situaties imo.

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Erkens schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:19:
[...]

Echt handig is dat niet, kost een extra klik/request om enkel dat linkje op te vragen, wat gewoon vervelend is in de meeste situaties imo.
Is het misschien een idee om van de titel van het product een link naar de fabrikant te maken? Dat klinkt 'logisch', het is op dit moment toch nog geen link, en het is inderdaad minder klikwerk :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Hertog schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:22:
[...]

Is het misschien een idee om van de titel van het product een link naar de fabrikant te maken? Dat klinkt 'logisch', het is op dit moment toch nog geen link, en het is inderdaad minder klikwerk :)
Zo logisch vind ik dat niet, logischer is het om dat linkje ook gewoon direct rechts te plaatsen.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik zou een fabrikantlink op de prijzenpagina ook wel handig vinden. Otoh is het de bedoeling dat je in de toekomst de fabrikantpagina niet meer nodig hebt, maar dat voor alle items alle specs op "Productinformatie" staan. Dan heb je ook slechts één klik meer nodig.

Maar dit kan wel op devtrack gemeld worden. Dan kijken de devvers en co wel of het gewenst is :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Die productinformatiepagina gaat natuurlijk gevuld worden met informatie van T.net(-bezoekers) zelf, of gelinkt worden aan een 3rd party catalogus als http://icecat.biz.

Het idee is dan dat je de pagina van de fabrikant niet meer "direct" nodig hebt, neem ik aan :)

This can no longer be ignored.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

*schopt naar Buyers Zone* :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Erik Jan schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:26:
Die productinformatiepagina gaat natuurlijk gevuld worden met informatie van T.net(-bezoekers) zelf, of gelinkt worden aan een 3rd party catalogus als http://icecat.biz.

Het idee is dan dat je de pagina van de fabrikant niet meer "direct" nodig hebt, neem ik aan :)
De productinformatie wordt geleidelijk door ons gevuld. Er komt over enige tijd een invoervenster waar jullie de productdata kunnen aanvullen. Na controle door een FPA zullen deze gegevens worden toegevoegd.
Links naar een 3rd party catalogus zal echter niet worden gemaakt. We willen uiteindelijk wel interne links, naar bijvoorbeeld GoT, creëren.

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 19:57

Ravefiend

Carpe diem!

Erik Jan schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:26:

Zo heb ik het ook begrepen van anderzijds kan onmogelijk ALLE informatie rechtstreeks via T.net beschikbaar worden gemaakt. Ik heb altijd veel gebruik gemaakt van de link naar de fabrikant voor allerhande info zoals manuals, ..

Mijn inziens zou het toch handig zijn moest de link niet zo diep verborgen zitten want ik heb me er alvast aan geërgerd sinds die nieuwe layout geïntroduceerd werd. :+

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ravefiend schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:55:
[...]

Zo heb ik het ook begrepen van anderzijds kan onmogelijk ALLE informatie rechtstreeks via T.net beschikbaar worden gemaakt. Ik heb altijd veel gebruik gemaakt van de link naar de fabrikant voor allerhande info zoals manuals, ..

Mijn inziens zou het toch handig zijn moest de link niet zo diep verborgen zitten want ik heb me er alvast aan geërgerd sinds die nieuwe layout geïntroduceerd werd. :+
Daarom had ik dit ook op devtrack gezet, zodat ernaar gekeken kan worden door de dev-lui :)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jammer dat hier niks mee gedaan wordt, aangezien ik dit toch wel lastig vind met de huidig opzet, want je moet _altijd_ extra doorklikken.

Wel leuk en aardig dat er "ooit een keer" bij alle producten informatie gezocht gaat worden, maar dan nog vind ik niet dat het linkje naar de fabrikant overbodig is op de pricewatch zelf, het voelt gewoon enorm onlogisch aan en is zelfs lastig te vinden.
Pagina: 1