Pc na reparatie niet gemaakt

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik hoop dat dit in het goede topic staat, anders graag verplaatsen :D

Ik heb in december een PC voor mijn ouders laten samenstellen bij Azerty. Het blijkt dat vanaf het begin hier al soms problemen mee waren mbt het opstarten. Hij viel uit en starte weer opnieuw op. Eind mei werd dit steeds erger en op een gegeven moment deed hij niets meer. Opstarten, blauw scherm geven voor een fractie van een seconde etc etc.
Een RMA aangemaakt/aangevraagd en ik kon de PC opsturen. Na ongeveer 2 weken had ik de pc weer terug (wat ik overigens best aan de lange kant vind teneerste). Nu start ik de pc op en geeft hij precies dezelfde foutmelding. Het lijkt er dus op dat hij gewoon niet gemaakt is. Volgens azerty was het geheugen kapot. Daarbij komt ook nog is kijken dat mijn cd speler aan gort is. Het hele frontje is gebogen en hij doet het niet meer.
Kortom een drama.
Mijn vraag aan jullie, kan ik hier bepaalde stappen tegen nemen. Ik heb Azerty een mail gestuurd met de problemen en het enigste wat zei kunnen zeggen is dat ik opnieuw een RMA moet aanvragen (pc weer 2 weken kwijt) en dat zei de speler niet kapot hebben gemaakt.
Ik heb nu dus ook al 2x verzendkosten betaald en dat kan ik zo nog een keer gaan doen. Verder is de cd speler kapot en zit ik dalijk een maand zonder werkende pc.
iemand enig idee wat de mogelijkheden zijn?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:51
Vragen of ze akkoord gaan met een 2nd opinion door een goede lokale pcboer?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 21:40

Nik

Misschien gewoon eens langs gaan en (op een normale manier) de zaak uitleggen. 2 weken is geen lange termijn voor reparatie overigens.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:46

SA007

Moderator Tweaking
2 weken is idd niet lang, en je kan pas wat ondernemen als de pc voor de 3e keer (ja 3x) niet gerepareerd is.

De verzendkosten moeten volgens mij wel vergoed worden voor de 2e en 3e keer...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

thewizard2006 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:16:
Ik hoop dat dit in het goede topic staat, anders graag verplaatsen :D
Of zelf even nadenken. :) Een non-tech probleem posten in een van de tech-fora. SG is de juiste plek voor dit soort perikelen.

Maak gewoon een TR Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif aan en zet hier en daar eens een ENTER in de startpost. Gebrek aan interpunctie leest slecht.

En je topic staat in jouw topic of bedoel je soms forum? :)

1.
2 weken voor een reparatie is niet slecht.

2.
Je zult toch weer de PC moeten retourneren, daarna kun je wat hardere eisen gaan stellen over de reparatie.

3.
CD-front stuk? Waarom hebben zij dat niet gemeld bij aankomst van de PC?

4.
Jij betaald niet en jij zit niet zonder PC... PC van je ouders toch? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 13-06-2007 15:44 ]

ARME AOW’er

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eensch met bovenstaande.

Gezien dit *en* foute plek is *en* de topicstart nogal onverzorgd is gaat hij op slot ipv een move.

Het is namelijk zo dat wij op GoT verwacht dat je eerst relevante topics van anderen leest voordat je een topic opent. Als je niet in Stuffis Generalis gekeken hebt, heb je overduidelijk nog niet andermans topic gelezen. Begin daar eens mee, pas als je daar niets vindt mag je een topic openen, maar doe het dan netjes :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.