Backup Programma

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views sinds 30-01-2008

• Patjuh1990
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-02 20:40
Hallo

Ik heb een externe harddisk gekocht die ik eigelijk enkel gebruik voor het maken van backups van me interne harddisk. Nou vroeg ik me eigelijk af of er een programma is die eens in de week ofzo een backup kan maken van enkel de nieuwe en aangepaste bestanden waardoor ik dus niet elke keer alles hoef uit te zoeken of zelfs alles weer helemaal te gaan backuppen.

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik precies bedoel :)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Welke heb je zelf al uitgeprobeerd (eigen inzet wordt namelijk erg op prijs gesteld)? :)

Probeer AllwaySync eens. Bevalt mij erg goed.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Patjuh1990
Ik heb zelf nog niks geprobeerd omdat ik geen idee heb waar ik precies naar moet zoeken :'(

Iniedergeval bedankt voor jou link gambieter! :D Ik zal is kijken of ik er wat mee kan :*)

[ Voor 34% gewijzigd door Patjuh1990 op 13-06-2007 01:07 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Patjuh1990 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 01:06:
Ik heb zelf nog niks geprobeerd omdat ik geen idee heb waar ik precies naar moet zoeken :'(
Kom kom, dat is wel erg gemakzuchtig ;) . Ga maar eens zoeken op synchronisatie programma's.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Patjuh1990
gambieter schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 01:10:
[...]

Kom kom, dat is wel erg gemakzuchtig ;) . Ga maar eens zoeken op synchronisatie programma's.
Dat was inderdaad een goeie geweest maar daar was ik nog niet opgekomen :o Als ik was gaan zoeken was het toch meer iets geworden in de trend van "Backup Programma" :P

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Windows Live One Care kan dit ook, kopieert alleen de nieuwe en aangepaste bestanden steeds

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lol, je hoeft niet te zoeken... In XP zit al ntbackup....

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Patjuh1990 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 01:06:

Iniedergeval bedankt voor jou link gambieter! :D Ik zal is kijken of ik er wat mee kan :*)
Sorry, maar dit is toch echt iets wat we van je verwachten van je voor je een topic opent op GoT. Zie Policy: Alle regels die op het forum gelden, dit topic gaat iig dicht. :)

edit:
Controleer ook zo eventjes je mail, je bent hier al vaker voor gewaarschuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door pasta op 13-06-2007 09:40 ]

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.