Inbellen op afstand

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Ik heb een vraagje. Sinds kort staat er een server thuis, en ik wil graag vanaf mijn workstation inbellen met het isdn modem in de server. Is dat mogelijk of moet ik dan steeds naar de server toe om in te bellen. Ik doe het het liefst op afstand (iedere keer die trappen op en af is ook niet alles, plus dat de server een monitor deelt met de comp van me pa...)

Heb ik hier extra software voor nodig? ik draai zelf win98 en de server draait op win2k pro...

edit:

Ik heb de search wel gebruikt, maar kon niets vinden. Dus of het staat er niet, of ik kan niet zoeken :+

• BlaTieBla
  • Laatst online: 24-08 09:24

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Gebruik w2000 (adv) server ipv workstation en installeer de remote access meuk :r en de terminal services voor admin doeleinden. ff :? configureren. Terminal services client diskettes laten maken en inbellen maar.
Werkt als soort citrix 8-) metaframe, maar dan slechter. Voor admin doeleinden etc. is het meer dan voldoende.
Hoe doe je dit allemaal. . . . Geen idee, maar het schijnt te werken.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
ff proberen als ik thuis ben (en tijd heb). Maar eerst win2k advance fixen

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 08 februari 2001 15:48 schreef Snijkoek het volgende:
Maar eerst win2k advance fixen
Wel gewoon kopen in de winkel he >:):P;):)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
UIteraard. Zaterdag is er een beurs hiero, effe kijken of ze nog wat leuks hebben...

• Whizzer
  • Laatst online: 24-08 11:58

Whizzer

Flappie!

Op donderdag 08 februari 2001 15:01 schreef BlaTieBla het volgende:
Terminal services client diskettes laten maken en inbellen maar.
Werkt als soort citrix 8-) metaframe, maar dan slechter. Voor admin doeleinden etc. is het meer dan voldoende.
Hoe doe je dit allemaal. . . . Geen idee, maar het schijnt te werken.
Je hebt geen enkel idee hoe het werkt, maar je weet wel dat het heel slecht is..

:? :? :? :? :? :? :? :?

Is dat een beetje hetzelfde als: dat type auto is lelijk, maar ik heb geen enkel idee hoe ie eruit ziet...

Maaruh, even on-topic, het kan inderdaad met terminal services van Win 2k server (hoeft niet per se adv server te zijn), maar ook met het gratis proggie VNC... heb zo snel de link niet, maar het wordt hier ook nogal eens genoemd... Werkt ook perfect en is gratizzzzz :)

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
desnoods kan je gewoon routertje kopen.. hebben vaak ook callback (een aantal prestiges van zyxel hebben het zeker)

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Ik heb net VNC gedowned van tucows. Zal em van het weekend wel effe proberen (maar zaterdag eerst naar de beurs voor og wat benodigde hardware :P)

Verwijderd

Trojans: erg handig als je weet hoe je ze moet gebruiken. inatalleer server op de server ( duh ). Vergeet niet een passwoordbeveiliging te gebruiken. en inbellen maar. Ik gebruik NetBus. makkelijk zat. geen flopz, geen cdz gewoon een 2 mb proggie. Maar vergeet geen paswoord erop te zetten. anders komen andewre tuig gezellig binnnen kijken.

Greetz
Pagina: 1