Toon posts:

2 ADSL vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1. wat houdt de fair use policy van ADSL in? ik bedoel ik ben een stevige downloader dus hoe hoog ligt die limiet eigenlijk?

2. snap ik het goed dat het toegestaan is je ADSl connectie over meerdere pc's te vertelen als je gebruikt maakt van een server?

Verwijderd

1.Met mxstream (weet niet van adere adsl-vormen) is er geen datalimiet. Je kunt gewoon iedere dag een gig downloaden.
2.Het is toegstaan de internetverbinding te verdelen over meerdere pcs. Deze moeten officieel wel allemaal van jou zijn geloof ik, je mag niet delen met de buren etc. Hoe het allemaal precies zit, staat wel in de FAQs.

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 13:42 schreef Fletwerk het volgende:
1.Met mxstream (weet niet van adere adsl-vormen) is er geen datalimiet. Je kunt gewoon iedere dag een gig downloaden.
Waar haal jij je info vandaan? >:)
Planet heeft 30Gb, XS4ALL is vaag bezig,
Cistron heeft 35Gb.

en iemand met >1000 postings zou toch moeten weten hoe die search hier werkt |:(

Verwijderd

Je zet net de link neer man >:), die is er anders toch niet :P:P:P

Verwijderd

Topicstarter
30GB?? Dat is niet al te veel :(

Verwijderd

Topicstarter
maar dan heeft Fletwerk wel gelijk met zijn 1GB per dag...

Is dat bij Essent ook zo of niet?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52
KPN zegt dat er geen datalimiet is, alhoewel deze bij sommige providers wel wordt opgelegd. Vaag dus. Ik heb verhalen over xs4all gehoord over limieten van 50gb. Wat hier van waar is weet ik niet.

Connectie delen is idd toegestaan. Gelukkig. *D Er staan zelfs hele handleidingen op de site van xs4all..

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij Essent is er geen opgelegde datalimiet. Alleen als je ERG veel downloadt, zullen ze er een opmerking over maken zeiden ze... :9

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Bij Planet Internet schijnen ze er ook wel soepel mee om te gaan. Alleen bj ididote overschrijdingen krijg je een waarschuwing.

Verwijderd

Topicstarter
En wat moet ik me bij idiote overschrijdingen me voorstellen?

Verwijderd

Ik zie al niet hoe ik 30GB in een maand zou moeten halen... En waar moet ik dat dan allemaal laten? Voor een kapitaal aan hardisken kopen of tig cd's branden :?

Nou, ik ga me geen zorgen maken om die limiet en voorlopig hobbel ik nog even voort met die Wanotdoo ellende...

Verwijderd

Topicstarter
30Gb per maand is niet zo moeilijk hoor..
Ik trok toen ik nog superweb had :'( een 15 GB per maand!
Pagina: 1