Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeie avond allemaal,

Ik heb ooit Remote Dekstop gebruikt maar vervolgens ging de pc op "Lock", is het mogelijk om de pc gewoon op dezelfde sessie te laten staan.

Is het ook mogelijk om de control uit te zetten.

Btw: Ik weet niet of dit de goede categorie is, aangezien ik nieuw ben.

Alvast bedankt,
Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:34
Tada: [url="http://"]*klik*[/url]

Volgende keer wel wat research doen. Google is your best friend. Lees ook eens het beleid van GoT door. Je TS voldoet namelijk aan geen enkele voorwaarde die daar in vernoemd staat.

[ Voor 64% gewijzigd door DeOS op 12-06-2007 21:13 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De remote software van Microsoft doet dat inderdaad. Je kan een alternatief programma zoals Radmin gebruiken, daarmee blijft de PC gewoon in de originele stand staan en kan je dus ook alles zien wat iemand er remote op doet.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erg bedankt alle twee, ik ga dalijk RAdmin testen;)

Radmin is een ouder programma, is het daarmee mogelijk om te zien wie op mijn computer zit?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Nee bij remote desktop neem je van 1 pc een andere over. Je bedient deze dan op afstand als ware je achter de andere zit. Maar dan word die wel gelocked.
Als je een sessie wilt overnemen, tbv hulp bv, en waarbij de overgenomen pc beschikbaar blijft. Heeft windows de funtie hulp op afstand in het leven geroepen. Hiermee kan je ook een pc overnemen om iemand te helpen. Deze persoon kan dan zien wat je doet terwijl jij zijn pc bedient.
Remote desktop is puur alleen voor het overnemen en beheren van pc's en/of servers op afstand.
Het is dus niet van belang dat de sessie op die pc actief blijft.

ik moet of sneller typen of een korter verhaaltje schrijven.

[ Voor 5% gewijzigd door DarkSide op 12-06-2007 21:01 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Radmin heeft een server en een client nodig, dat is wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 21:17
DeOS schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:58:
Tada: *klik*

Volgende keer wel wat research doen. Google is your best friend. Lees ook eens het beleid van GoT door. Je TS voldoet namelijk aan geen enkele voorwaarde die daar in vernoemd staat.
Jou antwoord voldoet ook niet aan de voorwaarden, Windows XP mag licentie technisch niet meer dan 1 gebruiker tegelijk aangemeld hebben, en jouw antwoord is dan ook niet echt "legaal"

edit:

heb mijn gequote link ook ff disabled..

[ Voor 12% gewijzigd door rdfeij op 13-06-2007 13:43 . Reden: add-on ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee aangezien het over een "hack" gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:34
rdfeij schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:03:
[...]
Jou antwoord voldoet ook niet aan de voorwaarden, Windows XP mag licentie technisch niet meer dan 1 gebruiker tegelijk aangemeld hebben, en jouw antwoord is dan ook niet echt "legaal"
Touché.....maar dekt wel 100% de vraag van de TS. En zit een beetje in een grijs gebied aangezien het terugplaatsen van beta functionaliteit is. Maar goed....zal de link verwijderen.

@TS
Je zult altijd een client en een server deel nodig hebben voor je oplossing. Dat bij remote dekstop deze standaard op bijna alle windows pc's aanwezig zijn is weer wat anders. Wel handig though.

Zoek ook eens naar de vnc varianten zoals tighvnc of realvnc.

Maar hou even in je achterhoofd dat GoT geen helpdesk is. Men verwacht hier over het algemeen dat je zelf eerst wat moeite/research hebt gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door DeOS op 12-06-2007 21:14 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:03:
Radmin heeft een server en een client nodig, dat is wel jammer...
Dat is bij de remote van XP ook, alleen staat het dan al automatisch geïnstalleerd ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:05
www.logmein.com werkt superperfect :) Moet wel geinstalleerd vanaf de doelcomputer, maar daarna is je computer vanaf elke internettoegang beschikbaar :)

(dwz de gratis versie, er is een betaalde service waarmee je computer kunt overnemen, en nog veel meer geavanceerds)

[ Voor 28% gewijzigd door Stefke op 12-06-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 16:34
je kunt ook gewoon de hulp op afstand software van windows xp gebruiken. je kunt dan hulp vragen en bieden op afstand en de gebruiker van de pc kan gewoon meekijken.

Groeten Léon
Pagina: 1