Hey, Ik heb sinds kort wat vj programma's en ik wil vj'en bij de muziek van mn dell m90 laptop met sigmatel hd geluidskaart, muziek uit winamp of mediaplayer om precies te zijn. Het probleem is alleen dat: op mijn laptop mist de optie stereo mix bij opnemen in geluidseigenschappen. Veel mensen kunnen t niet geloven, maar hij staat er echt niet! Ik heb her en der gelezen op internet dat dell dit zou hebben gekilled omdat de RIAA hen daarvoor geld had gegeven. Echter, een vriend van mij met een dell lattitude laptop, met een sigmatel ac97 kaart heeft wel de optie om op te nemen van de stereo mix.
Weet iemand misschien hacks om die stereo mix weer aan te zetten, of drivers die dat wel kunnen of n andere oplossing? (mn laptop heeft een gecombineerde line in en out, dus draadje van line out naar line in kan ook niet)
Weet iemand misschien hacks om die stereo mix weer aan te zetten, of drivers die dat wel kunnen of n andere oplossing? (mn laptop heeft een gecombineerde line in en out, dus draadje van line out naar line in kan ook niet)