Toon posts:

public_html in DirectAdmin verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn site wordt gehost met DirectAdmin. Door een stommiteit ben ik de Link public_html kwijt geraakt. Dat betekent dat ik niet meer rechtstreeks met ftp kan uploaden naar mijn domain. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit herstel.

Alvast bedankt.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ben je admin op de server?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Ik heb geen id, maar wel een vermoede dat het in de handleiding zou moeten staan (kies wel effe de goede).

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

Via
/domains/<domeinnaam>/public_html
kun je toch ook in je map komen? Is iig. een oplossing voor het niet kunnen uploaden via ftp...

volgens mij ben je de hele map kwijt, en niet de snelkoppeling. Zoja, negeer dit advies maar :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 20:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:18:
Via

[...]

kun je toch ook in je map komen? Is iig. een oplossing voor het niet kunnen uploaden via ftp...

volgens mij ben je de hele map kwijt, en niet de snelkoppeling. Zoja, negeer dit advies maar :P
Nee ik ben niet de hele map kwijt, dus kan ik inderdaad met een wsf programma uploaden maar bijv. publish met JAlbum wil niet meer. Waar ik eerst verwees naar domein.naam/album kwamen de bestanden in de directorie domain/public_html/album maar dat lukt nu niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, voor jullie reactie. Met de verwijzing naar de handleiding bleek de oplossing te liggen door in domein setup de betreffende domein in te stellen als default.
Pagina: 1