creative x-fi elite pro, Instalatie problemen

Pagina: 1
Acties:

• raymon_56
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-07-2023
Ik heb sinds kort een nieuwe pc samengesteld en dan zelf in elkaar gebouwd. Naar het bouwen ben in tegen veel problemen aangelopen. De meesten problemen zijn opgelost, maar ik blijf met een probleem zitten. Het probleem wat ik nu nog steets heb is: dat ik mijn geluidskaart niet krijg geinstalleerd.

Als ik mijn geluidkaart probeer te instaleren via de cd krijg ik telkens deze melding te zien:
Het installatiprogramma heeft geen ondersteund produckt op uw systeem gevonden. Controleer dat uw product correct is geinstalleerd voordat u dit installatieprogramma uitvoert.

Ik heb de geluidkaart proberen te instaleren zowel op Windows XP, en op Windows XP SP2.

Maar installeer ik de geluidskaart via de Beheren, dan installeerd hij hem wel, en kan ik hem gedeeltelijk gebruiken. En Windows XP geeft dan wel aan dat er een Creative SB X-FI aanwezig is.

Door dit probleem kan ik dus geen optimaal gebruik maken van mijn geluidskaart, kan niks goed instellen en mijn afstandsbediening reageert daar door ook niet.

De processor en bijde videokaarten zijn aangesloten op Waterkoelling, en op de geheugen zit ook een extra koeller.

De samenstelling van mijn PC:
  • Tt Kandalf LCS (zilver)
  • Tt Powersupply Toughpower 750W
  • Tt Powersupply Purepower 250W -> Voor SLLI
  • Asus Striker Extreme
  • Intel Core 2 Duo X6800
  • Kingston 2 keer 2 X 1GB DDR PC 72200 CL5.0 HyperX
  • 2 X Asus PCI-e GeForce 8800GTX 768MB Water -> SLI
  • 2 X WD 74GB Sata150 Raptor -> Raid 0
  • WD 250GB Sata 300
  • Asus DVD Brander (1714BLT) -> Sata
  • Asus DVD Rom (E616A3T) -> Sata
  • Apacer Crad Reader
  • CREATIVE X-FI ELITE PRO
Ik heb van alles geprobeerd, zelfs op een anderen PCI slot, maar ik krijg er geen voortgang in. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit *** probleem. Wand ik word er niet vorlijk van.

Ik ben zelf veel bezig met de computer, en ik weet er ondertussen veel van af. Dus ik baal echt als een stekker dat ik dit probleem niet krijg opgelost.

Bij voorwaard dank,
Raymond van der Sanden

• raymon_56
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-07-2023
Dit topic staat er sinds Gisteren (12-06-2007) rond 20:00, en tot heden heeft er jammer genoeg nog niemand gereageerd met een tip of idee.

Denk jij een goed idee te hebben voor mij, van wat ik kan proberen, geef het dan ff door, wand dan kan ik het ff proberen. Meschien dat ik dan op een goed oplossing kom, als ik verschillende tips krijg.

Bij voorwaard dank,
Raymond van der Sanden

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Als eerste welkom op GoT :D
raymon_56 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:55:
Dit topic staat er sinds Gisteren (12-06-2007) rond 20:00, en tot heden heeft er jammer genoeg nog niemand gereageerd met een tip of idee.
Het is policy om netjes minimaal 24 uur te wachten met een kick. Dat staat ook netjes in Het algemeen beleid #nietopprijs .

Verder raad ik je aan even de search te gebruiken. Over de Xfi is echt heel veel te vinden. Jou probleem is niet zo heel erg zeldzaam dus ik kan me voorstellen dat er wel wat over te vinden zal zijn.

Ook is het niet nodig om steeds een groet onder iedere post te zetten. Hier op GoT groeten we elkaar al de hele tijd en het kost alleen maar database plek.

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?