Toon posts:

Enquete: Spelcomputers

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Voor school was ik bezig met een enquete over spelcomputers
Zouden jullie even willen kijken of deze goed werkt bij jullie thuis?
Hij is te vinden op de volgende pagina:

......(en als jullie dan toch bezig zijn de enquete even verder willen invullen? :) )

Alvast heel hartelijk dank!

Mocht er een foutje in zitten of heb je verbetering, ik hoor het graag!

[ Voor 28% gewijzigd door bjck op 12-06-2007 22:24 . Reden: Niet de bedoeling.... ]

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:56
Wáárom wil je mn email weten? :/

100 invullers. Goh veel gegevens? :D :P

[ Voor 40% gewijzigd door Tomino op 12-06-2007 20:12 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan meld ik het foutje wel: 1 reggen op GoT voor een enquette te plaatsen, daarbij had je ook gelijk even de FAQ's mogen checken, aangezien enquette's hier zonder toestemming van de moderators niet zijn toegestaan.

Verder plaats je het topic in IH, terwijl er een subforum is voor gaming, en dus ook consoles zoals die dingen heten :X

[ Voor 22% gewijzigd door RaZ op 12-06-2007 19:55 ]

Ey!! Macarena \o/

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Jij houd dus ook écht van sessie's he. Je kunt gewoon om die eerste pagina heen en gelijk naar de tweede gaan.
[edit]En je kunt zo terug springen naar andere pagina's. Voor jou gebruik noem de je pagina's niet echt handig. Je opmaak vind ik ook een beetje druk....
Ik denk dat je beter eens effe wat meer in php, html en misschien wel css kunt verdiepen...
Owja, de opmaak van die eerste pagina met dat iframe geval ziet er onderaan een beetje raar uit in Opera.

Oftewel een geweldige site _/-\o_

[ Voor 64% gewijzigd door ibmos2warp op 12-06-2007 20:06 . Reden: Dacht je dat nou echt? En let eens op de regeltjes hiero. ]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem al een beetje aangepast.. Hij is nou volledig vertrouwelijk!

Maar ik ben nog wel maar een beginneling.. ik vind dit al heel wat..! Hoe zou jij het dan doen..?

En ik weet dat de enquete er niet uit ziet :P maar het is maar voor school.. en ik was hier al druk zat mee :D

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Het is niet de bedoeling om aandacht te vragen voor projecten op GoT. Het is een discussie forum, geen publieke spreekbuis. Met wat euro's kan je reclame op TV/Radio/banners maken voor dingen.

[ Voor 47% gewijzigd door bjck op 12-06-2007 22:25 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.