Toon posts:

[Postal 2: Apacolypse] Spel draait veel te snel*

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een probleempje met een spel. Nu heb ik Postal 2: Apacolypse Weekend geinstalleerd en wanneer ik deze wil gaan spelen dan draait het spel echt super snel! Het menu draait heel snel en in het spel zelf ook. Als ik bijvoorbeeld een klein stapje naar voren zet dan loop ik gelijk een hele
gang door... Waar zou dit aan kunnen liggen?

Naar mijn besturingsinstellingen heb ik gekeken, maar daar kon ik vrij weinig aan veranderen. Het menu en het geluid in het spel zelf wordt ook veel sneller afgespeeld.

Ik heb een Game Speed Adjuster geprobeerd maar het werkt niet in dat spel.... Als ik een hot key gebruik als ik in het spel zelf ben reageert ie niet... Ook heb ik die game speed adjuster wat lager gezet maar ook dit werkt niet...

Ik krijg trouwens de volgende foutmelding bij het opstarten van het spel: "Your computer appears to be below the minimum system requirmements for this game. The settings have been configured so the game may run on your computer but it may look and perform poorly. You should use the Options menu in de game to turn or reduce various performance-intensive game features."

Ik heb net al de nieuwe drivers van Nvidia gehaald. Hitman Blood Money heb ik net ook geinstalleerd en deze draait gewoon goed! Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

"Your computer appears to be below the minimum system requirmements for this game.
Wat zijn je specs en wat voor specs heeft het spel nodig?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, hierbij mijn specs:

Hieronder mijn computerspecs:

Moederboord, Asus M2N-SLI DeLuxe Retail, sound, Gb-LAN, RAID, FireWire
Geheugen, G.E.I.L. DIMM 2 GB Retail, GX22GB6400DC
Grafische kaart, Asus EN7950GX2/2PHT/1G Retail, TV-out, 2xDVI
Voeding, CoolerMaster RealPower 550 Retail
Processor, AMD Athlon™ 64 X2 3800+ Boxed, OPGA, "Windsor"
Harddisk, Maxtor DiamondMax 10 Bulk, 6V250F0, S-ATA 2
Beeldscherm, Samsung SyncMaster 940BF Retail, zwart/zilver

Verwijderd

Meet eens met FRAPS hoeveel FPS je draait :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:42:
Meet eens met FRAPS hoeveel FPS je draait :)
FPS weet ik wel wat dat betekend... Frames per Seconde :)
Maar wat is FRAPS?

Moet ik eens kijken hoeveel frames ik per seconde draai als ik het spel aan het spelen ben?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:45:
[...]

Maar wat is FRAPS?

Moet ik eens kijken hoeveel frames ik per seconde draai als ik het spel aan het spelen ben?
Nou ik heb zo'n probleem al eens eerder gehad, en ook met hetzelfde spel.
Mijn systeem was toen een celeron 1,2Ghz met een geforce 2MX >:)
Ik kreeg ook de melding "Your computer appears to be below the minimum system requirmements"
Bij mijn oude systeem kon dat natuurlijk wel kloppen, maar bij jou systeem?
Fraps is een programma waar je o.a je FPS mee kunt meten
http://www.fraps.com/
Ik denk dat als je 400FPS draait, het best wel eens een foutje kan zijn kwa FPS limiter.
Ook heb je in Postal een console als het goed is, kun je daar geen fps_limit command invoeren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:45:
[...]

Maar wat is FRAPS?

fraps is een heel klein programma die in bijna ieder spel kan aangeven op welke framerate het spel draait je kan er ook ingame filmpjes mee maken.
ik denk dat je wel een versie kan vinden op www.guru3d.com :P

Verwijderd

Topicstarter
Okey, ik heb FRAPS gedownload en het volgende geeft ie aan:

Als ik het spel opstart en hij is nog in het menu dan is het aantal FPS tussen de 140 en 260....
Hij draait eerst heel langzaam (om de man en de vrouw heen) en vervolgens draait ie weer heel snel...

In het spel zelf zitten het aantal FPS tussen de 140 en de 190....

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:59:
Okey, ik heb FRAPS gedownload en het volgende geeft ie aan:

Als ik het spel opstart en hij is nog in het menu dan is het aantal FPS tussen de 140 en 260....
Hij draait eerst heel langzaam (om de man en de vrouw heen) en vervolgens draait ie weer heel snel...

In het spel zelf zitten het aantal FPS tussen de 140 en de 190....
Oke, ik weet niet hoe het zit met een FPS limit in het spel, of een stukje software van derden wat deze kan limiten.
Staat er niet iets verkeerde in de (vele) opties van het spel?

Verwijderd

Topicstarter
Staat er niet iets verkeerde in de (vele) opties van het spel?
En waar zou ik dan naar moeten kijken....?

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat ik de patches nog kan downloaden van de website....
Ik weet ook niet of er uitbreidingen zijn ofzo? Aangezien het toch al wel een wat ouder spel is....

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Voorlopige oplossing:

Eenmaal in het spel, terug naar windows (alt-tab) of ctrl-alt-del.
Dan bij taakbeheer (ctrl-alt-del), naar het tabblad processen gaan.
Zoek Postal 2 op, waarschijnlijk onder de naam Postal2.exe of iets dergelijks.
Dan met de rechtermuisknop deze aanklikken en 'Affiniteit instellen' selecteren.
Vink 1 van de CPU's uit en hij zou het moeten doen. Postal ondersteunt net als vele spellen waarschijnlijk geen Dual Core, heb ditzelfde probleem bij andere spellen gehad.

Als je dit nog een keer tegenkomt, of dat het spel iets geks doet, weer even bovenstaande toepassen.
ps.: dit topic hoort hier btw niet thuis.

Verwijderd

Topicstarter
eXe schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 01:24:
Voorlopige oplossing:

Eenmaal in het spel, terug naar windows (alt-tab) of ctrl-alt-del.
Dan bij taakbeheer (ctrl-alt-del), naar het tabblad processen gaan.
Zoek Postal 2 op, waarschijnlijk onder de naam Postal2.exe of iets dergelijks.
Dan met de rechtermuisknop deze aanklikken en 'Affiniteit instellen' selecteren.
Vink 1 van de CPU's uit en hij zou het moeten doen. Postal ondersteunt net als vele spellen waarschijnlijk geen Dual Core, heb ditzelfde probleem bij andere spellen gehad.

Als je dit nog een keer tegenkomt, of dat het spel iets geks doet, weer even bovenstaande toepassen.
ps.: dit topic hoort hier btw niet thuis.
OK, dank voor de info!
Zodra ik thuis ben gaat ik het eens proberen.... Hopen dat dit wel werkt!

En sorry dat dit topic hier niet thuis hoort, waar had ik het dan moeten plaatsen :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Kleine titelfix + move naar SPV :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 1 van de CPU's uitgezet en het spel draait nu wel gewoon goed! Echt vaag, maar het werkt dus
daar benk blij mee!

Thnx voor jullie reply's! :) _/-\o_

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 00:24:
Ik heb 1 van de CPU's uitgezet en het spel draait nu wel gewoon goed! Echt vaag, maar het werkt dus
daar benk blij mee!

Thnx voor jullie reply's! :) _/-\o_
Bekend luxe probleem. Net zoals je in DOS games had die je als je nu emuleert ook een delay moet instellen omdat anders de DOS game super snel gaat ;)

Rond GTA: San Andreas was het een bekend probleem op de tweakers forums. Gelukkig is de oplossing makkelijk ( je kan ook met een administratie tooltje de exe instellen dat bij start hij altijd maar 1 core krijgt. Maar ben kwijt hoe dat ook al weer moest! )

There is no place like ::1

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-12 15:02
ik heb hetzelfde op mijn laptop met UT... gaat echt zoooo snel :P
Pagina: 1