Toon posts:

Waterkoeling......Condensproblemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga over op waterkoeling en heb zo'n Aquacool De Luxe setje gekocht. Zijn er condensproblemen op het mobo bij de proc te verwachten?
Zoja, wat kan ik hier tegen doen om condensschade te voorkomen?
Thanx

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:10
Zolang de temp niet onder kamer temp kan komen kan er geen condens opstaan. Dus je zeult geen problemen krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, is ook eigenlijk wel logisch..Thanx!

Verwijderd

Ik heb ook z'n setje besteld [ga ik vrijdag ophalen bij oc-shop]
Zijn er meer mensen met z'n set b.v. op een TB?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 08 februari 2001 14:09 schreef hielko het volgende:
Zolang de temp niet onder kamer temp kan komen kan er geen condens opstaan. Dus je zeult geen problemen krijgen.
andersom juist:?

Verwijderd

Wat kost zoiets eigenlijk?

Ik wordt strontziek van al die fan's...

Verwijderd

ummm de watertemperatuur maakt geen condens die blijft op kamertemperatuur maar die PELTIER wordt aan een kan -20 en aan de andere kant 60 graden. De koude kant moet dan dus op de proc en de warme kant tegen het waterblok. Die peltier maakt dus wel condens. Dit moet je dus afsluiten met een gasket kit.

Verwijderd

Moet je voor de gein de peltier omdraaien. Kun je lache >:)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 08 februari 2001 15:37 schreef iefje het volgende:
ummm de watertemperatuur maakt geen condens die blijft op kamertemperatuur maar die PELTIER wordt aan een kan -20 en aan de andere kant 60 graden. De koude kant moet dan dus op de proc en de warme kant tegen het waterblok. Die peltier maakt dus wel condens. Dit moet je dus afsluiten met een gasket kit.
Weer wat geleerd:)

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 10:13
Op donderdag 08 februari 2001 13:20 schreef App het volgende:
Ik ga over op waterkoeling en heb zo'n Aquacool De Luxe setje gekocht.
Waar kan je die setje kopen??

Verwijderd

Topicstarter
Het setje heb ik gekocht bij http:\\www,oc-schop.nl . f 264,= inclusief vracht/rembourskosten.
BTW ik heb geen peltier gekocht. Wil het eens proberen zonder die peltier op mijn TB 1000 nu nog @ 1070, binnenkort (hopelijk) (veel) hoger!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Op donderdag 08 februari 2001 17:12 schreef App het volgende:
Het setje heb ik gekocht bij http:\\www,oc-schop.nl . f 264,= inclusief vracht/rembourskosten.
BTW ik heb geen peltier gekocht. Wil het eens proberen zonder die peltier op mijn TB 1000 nu nog @ 1070, binnenkort (hopelijk) (veel) hoger!
Ben je voor die 264 gulden klaar? Of moet je nog meer dingen erbij kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Goeie vraag....'k weet nog niet. Ik ga beginnen met dit Aquacool De Luxe setje, dus zonder radiateur en Peltier..Ik post mijn resultaten wel.

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 18:43 schreef EvilFox het volgende:

[..]

Ben je voor die 264 gulden klaar? Of moet je nog meer dingen erbij kopen?
Een reservoir [tenminste als je een mooie wilt en niet z'n botherham doosje]

Verwijderd

Topicstarter
Hei EvilFox, op welke temperatuur draait jouw TB 1000@1200 stressed? Met welke multiplier en FSB? Thx
Pagina: 1