Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hulp nodig bij Quake 3.....

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb wat problemen bij q3. Ik installeer het spel, versie 1.17. dan ga ik updaten naar 1.27 maar dan kan ik het spel niet meer opstarten, ook rocket arena wil niet meer. weet iemand misschien de juiste volgorde waarin alle patches/updates geinstalleerd moeten worden? alvast bedankt

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
Spel moet gewoon op kunnen starten maar voor RA3 moet je een update downen. Voor alle mods btw die je met 1.27 wilt spelen.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het proberen, tnx

Verwijderd

Topicstarter
Hmz is er echt niemand anders die nog wat weet?? damn ik krijg het echt niet voor mekaar, ik kan updaten wat ik wil maar als ik nu rocket arena opstart gaat hij gewoon naar het Q3 hoofdmenu...... Help me out guyz!

Verwijderd

Zoiets heb ik volgens mij ook gehad, draait RA3 eigelijk wel op v1.27?? Maar als je deze geupdate hebt dan doet bv. single player(DM, CTF) het gewoon wel?

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad, quake 3 opzich blijft gewoon prima draaien, alleen ik krijg dat ra met geen mogelijkheid aan de praat! :(

p.s. dat quake het helemaal niet meer deed kwam gewoon doordat m'n systeem rot was, ff een image eroverheen gehaald en q3 draait weer perfect, alleen ra wil dus nog niet

Verwijderd

Hmm beter, nu alleen RA3 nog...dit heb je ook geprobeerd met v1.17? Dan weet je meteen waar het aan ligt. Anders is het beste om RA3 clean over q3 te gooien, met clean bedoel ik dus nog zonder patch. Zorg er iig ook voor dat je de juiste updates hebt voor RA3. Als het dan nog niet goed gaat, post het dan ff op de Helpdesk forum op clanbase, die weten er waarschijnlijk wel raad mee.

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 13:59 schreef Joop het volgende:
Spel moet gewoon op kunnen starten maar voor RA3 moet je een update downen. Voor alle mods btw die je met 1.27 wilt spelen.
Ik weet niet hoor.
Maar zoals Joop zegt.
Moet je ook een patch halen van RA die ook op 1.27 loopt

en je hebt 1.27G en H
ik weet niet wat RA daarmee doet.
of je dus aparte patches ervoor hebt

Verwijderd

Topicstarter
Goed punt, want als ik een clean install doe (versie 1.17 dus) draait ra wel... maar je MOET wel updaten naar 1.27 want anders kom je niet op de servers :(

Ik heb dit geprobeerd: q3 installeren, dan compleet updaten naar 1.27h en dan ra installen, dan ra3.14 patch. geen resultaat :'(

Verwijderd

ff voor de duidelijkheid
3.14 is een update van die daarvoor he.
want hij is maar 600kb
en normaal zo een 60MB

Verwijderd

Topicstarter
daar was ik al achter ;)
tnx 'n eway

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
Zelfs met die beta update van RA3 werkt het nog niet altijd goed. Soms krijg je na het laden van de MOD toch gewoon het Quake 3 menu te zien. Als je dat hebt kun je GameSpy gebruiken. Die roept Quake3.exe aan met wat parameters (zoals: /game=ra3 /server=127.0.0.1). Dan doet ie het vaak wel...

Verwijderd

Topicstarter
heej dat zou best wel es m'n oplossing kunnen zijn aangezien ik idd bij het klikken op "play rocket arena 3" gewoon in het q3 menu kom. ik ga het ff proberen, maar keep the tips comin'!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11 22:56
ik zie dat gele driehoekje niet meer bij ra3.
je weet wel, daar zie je aan of het je teammate is..
bij mij is dat nu een zwart vlakje, dat plaatje mist hij dus. weet iemand hoe dit kan? ik heb alles al eens opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is in elk geval opgelost, als ik RA start via gamespy gaat alles perfect! tnx iedereen voor de hulp!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
ga hier eens kijken: www.gamecopyworld.com mischien is daar nog iets nuttigs voor je te vinden.
Pagina: 1