Kan je op msn met een @mac.com adres? Op msn kon je toch dacht ik met elke email op msn, maar blijkbaar niet met een mac adres?
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
Mmm ik heb dus een trial van iets van 60 dagen voor Mail op mijn iMac, maar als ik op msn inlog met dat emailadres dat ik daar gebruik dan krijg ik een bericht dat het adres op het password niet klopt...
Verwijderd
heb je hem al geactiveerd dmv passport? zoals hierboven word aangegeven?
ik gebruik voor msn al jaar en dag: Moisex@Moisex.nl
en dat emailadres bestaat al nieteens meer, maar moest ik ook instellen via passport.net
en dat emailadres bestaat al nieteens meer, maar moest ik ook instellen via passport.net
Ah ok dank uVerwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:53:
heb je hem al geactiveerd dmv passport? zoals hierboven word aangegeven?
Tuurlijk kan je het andere adres nog houden.
Het vervelende is, dat je na 60 dagen geen mail meer kan ontvangen op je *@mac.com adres, tenzij je het verlengt.
Het vervelende is, dat je na 60 dagen geen mail meer kan ontvangen op je *@mac.com adres, tenzij je het verlengt.
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Mm ja dat klopt, maar mij lijkt het me veel beter dan hotmail. Al helemaal met Leopard.
Heel vreemd, ik probeer dus een msn account aan te maken. Maar ik krijg dan een pagina te zien met deze tekst:
You're already signed in
You've already signed in using the account ferdiverbeek@hotmail.com.
To sign out and sign up for a new account, click Continue
maar ik ben helemaal niet ingelogd en als ik op Continue klik dan krijg ik hetzelfde weer...
You're already signed in
maar ik ben helemaal niet ingelogd en als ik op Continue klik dan krijg ik hetzelfde weer...
Verwijderd
Lang geleden dat ik nog op msn zat,
maar je kan toch instellen in msn messenger dat je automatisch herkent wordt op een website
die gebruik maakt van dat net-passport?
MIsschien dat vinkje uitvinken?
Of je msn uitloggen als je een nieuwe adres probeert te maken.
maar je kan toch instellen in msn messenger dat je automatisch herkent wordt op een website
Mmm geen idee welk vinkje je bedoeld, ik heb er 1 aangevinkt maar het lijkt niet te helpen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:48:
Lang geleden dat ik nog op msn zat,
Wordt meteen weer gek van zo'n MS service...
UPDATE: Hij doet t weer, ik heb Safari opnieuw opgestart en nu doet ie het wel
[ Voor 11% gewijzigd door FerdiV op 28-08-2007 12:57 ]
Verwijderd
cookies verwijderen? tijdelijke internet bestandjes wissen?FerdiV schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:38:
Heel vreemd, ik probeer dus een msn account aan te maken. Maar ik krijg dan een pagina te zien met deze tekst:
You're already signed in
probebly then it's solved...
De glorie van automatisch aanmelden, je kan bij passport services instellen dattie automatisch een email+wachtwoord inschrijft, en dat geeft nog wel eens problemen met opnieuw inloggen onder iets anders.
Pagina: 1